Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie w najnowszej odsłonie kampanii Rap & Cognac marki Hennessy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie w najnowszej odsłonie kampanii Rap & Cognac marki Hennessy

Marka Hennessy rusza z II edycją formatu Rap & Cognac, do której zaprosiła jednych z aktualnie najciekawszych artystów: Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których to artyści odpowiadają na prowokujące pytania i testują koktajle na bazie koniaku.

Marka w ten sposób kwestionuje stereotyp, że koniak można spożywać tylko w czystej i tradycyjnej postaci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów oraz marki. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest Mr. Polska.

Mr. Polska w wideo zdradza między innymi jaka była jego pierwsza praca oraz kim chciał być, jak był mały.

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami, reżyserię spotów oraz produkcję.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij