TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie w najnowszej odsłonie kampanii Rap & Cognac marki Hennessy

Marka Hennessy rusza z II edycją formatu Rap & Cognac, do której zaprosiła jednych z aktualnie najciekawszych artystów: Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których to artyści odpowiadają na prowokujące pytania i testują koktajle na bazie koniaku.
O autorze
0 min czytania 2020-10-21

Marka w ten sposób kwestionuje stereotyp, że koniak można spożywać tylko w czystej i tradycyjnej postaci.

Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów oraz marki. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest Mr. Polska.

Mr. Polska w wideo zdradza między innymi jaka była jego pierwsza praca oraz kim chciał być, jak był mały.

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami, reżyserię spotów oraz produkcję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj