TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BLIX AWARDS: Najlepszą ofertę zdrowej żywności ma Lidl, Carrefour, Żabka i Makro

W kategorii „Zdrowy Produkt – Oferta Roku” w programie branżowym „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” wśród dyskontów wygrał Lidl. Carrefour dostał dwa wyróżnienia – w segmencie supermarketów i hipermarketów.
O autorze
2 min czytania 2020-10-22

W kategorii „Zdrowy Produkt – Oferta Roku” w programie branżowym „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” przeszło 80 tys. Polaków, wydając ponad 3 mln opinii, wskazało, które sieci handlowe miały w ubiegłym roku najlepsze oferty produktów z zakresu zdrowej żywności (ECO, BIO i Organic). Wśród Dyskontów wygrał Lidl. Carrefour dostał dwa wyróżnienia – w segmencie Supermarketów i Hipermarketów. Żabka zwyciężyła w kanale Convenience, a Makro zajęło pierwsze miejsce w grupie Cash&Carry.

W kategorii „Zdrowy Produkt – Oferta Roku” ponad 80 tys. Polaków, wydając przeszło 3 mln opinii, zdecydowało, które sieci handlowe w zeszłym roku miały najlepsze oferty produktów z zakresu zdrowej żywności (ECO, BIO i Organic). Odpowiedzi były zbierane i analizowane przez ponad pół roku.

Wśród Dyskontów zwyciężył Lidl. Arkadiusz Paprzycki z rady programowej BLIX AWARDS tłumaczy, że respondenci głównie wybierali tę sieć, ponieważ wprowadziła do swojego asortymentu wiele produktów BIO i ECO. Konsumenci zapamiętali też duże medialne akcje, przygotowane we współpracy z dietetykami, lekarzami i Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. Klienci docenili ponadto materiały z poradami dietetycznymi i przepisami, dystrybuowane w każdym sklepie.

Wśród Supermarketów największe uznanie zdobył Carrefour. Konsumenci dostrzegli, że sieć wprowadziła całą gamę zdrowych produktów we współpracy z polskimi rolnikami, hodowcami i producentami. Ponadto zapewniła rozwiązania, które ułatwiły klientom zdrowe odżywianie. W ubiegłym roku obserwowaliśmy np. wdrożenie konceptu sklepu Carrefour BIO, o czym przypomina Arkadiusz Paprzycki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kanale Hipermarketów również wygrał Carrefour. Jak informuje Tomasz Jabłoński, szef rady programowej BLIX AWARDS, respondenci chwalili sieć za jedną z najbogatszych na rynku ofert produktów z tzw. zdrowej półki. W dużej części konsumenci twierdzili nawet, że w tych sklepach mogą kupić wszystko, czego potrzebują, by na co dzień prawidłowo się odżywiać.

W grupie Convenience Polaków najbardziej przekonuje oferta Żabki. Komentując swoje zwycięstwo, sieć podkreśla, że oferuje np. soki i smoothie z prostym i zdrowym składem oraz pożywne, płynne przekąski z owoców i warzyw. – Konsumenci zwrócili także dużą uwagę na ekspozycję świeżych warzyw i owoców dostępnych w każdym sklepie. Docenili też półgotowe oraz gotowe produkty ze zdrowymi składnikami – przyznaje Arkadiusz Paprzycki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Natomiast w ostatniej grupie, tj. Cash&Carry, zwyciężyła sieć Makro. Konsumenci, którzy zaopatrują się w sklepach tej sieci od ponad ćwierć wieku, zauważyli, jak bardzo rozwinęła swoją ofertę zdrowych produktów. Przedsiębiorcy, będący klientami Makro, dostrzeli w tym odpowiedź na swoje potrzeby i nowe trendy konsumenckie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Zdrowy Produkt – Oferta Roku” to ostatnia z czterech kategorii w I edycji programu. „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW”. Jego organizatorem jest Grupa BLIX, operator największych w Polsce aplikacji mobilnych agregujących promocje w obszarze konsumenckim (tj. BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony). W każdym miesiącu korzysta z nich średnio ponad 2,5 mln użytkowników.