SoDA wybiera Good Division

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SoDA wybiera Good Division

Do grona klientów Good Division dołącza Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA (Software Development Association Poland). W ramach stałej obsługi, agencja wesprze organizację w działaniach public relations, public advocacy, komunikacji digital oraz przygotowaniu koncepcji wirtualnych eventów.

Good Division, które specjalizuje się w obsłudze firm z branży technologicznej i pokrewnych, weszło we współpracę z SoDA w październiku 2020.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Praca z SoDA to dla nas idealna okazja, aby wykorzystać nasze szerokie doświadczenie i wiedzę na temat rynku IT i nowych technologii. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzono i za to, że w kluczowym momencie rozwojowym dla Organizacji, powierzono nam tak ważne zadanie, jakim jest komunikacja – mówi Jolanta Piela, CEO Good Division.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje – w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach, jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT – mówi Łukasz Czajkowski, head of growth w SoDA.

Jak dodaje, ideą porozumienia jest także rozpoznanie potrzeb i największych wyzwań na rynku technologicznym, związanych z dynamiczną sytuacją epidemiczną.

SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.

Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja). Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij