TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą

Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą
Hasło przewodnie nowej kampanii Boscha to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Komunikacja łączy charakterystyczny dla marki humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.
O autorze
1 min czytania 2020-11-02

Przyciągające uwagę filmy, wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa z oryginalnym tekstem oraz wyjątkowi bohaterowie wykonujący proste codzienne czynności – to serce nowej komunikacji. Bosch udowadnia, że reklama AGD może być zabawna i angażująca – pierwszy spot, który ustanowił nową platformę komunikacji marki w ciągu kliku dni zebrał ponad milion wyświetleń! 

Teraz w ramach swojej nowej kampanii pod hasłem „Żyj #LikeABosch” marka zaprezentowała spot reklamowy, który porusza najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia – zdrowego gotowania oraz oszczędzania wody i energii. Bohaterowie filmu w humorystyczny sposób przybliżają konsumentom działanie urządzeń marki Bosch, przedstawiając codzienne zabawne sytuacje domowe. Całości dopełnia głos narratora, którym jest Cezik, znany ze swoich oryginalnych muzycznych aranżacji.

Wraz z pojawieniem się nowej reklamy na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, ruszą dodatkowe szeroko zasięgowe aktywności, takie jak intensywna kampania bannerowa na internetowych portalach horyzontalnych. 

Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje Insignia, Mova Film oraz Tomasz Lechociński TStudio. Media do tej kampanii zaplanowała i zakupiła agencja OMD Optimum Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłorocznym spocie Bosch podkreślała swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things. Za pomocą humoru udowadniała też, że każdy z nas może być panem dosłownie każdej sytuacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się