Cathy Ibal i Rob Bradley będą odpowiedzialni za wdrożenie strategii „Audience First” w CNNIC

CNN International Commercial (CNNIC) wyznaczyło Cathy Ibal i Roba Bradleya, szefów międzynarodowego działu reklamy, do pokierowania strategią „Audience First”. Pozwoli to zapewnić markom i reklamodawcom z dowolnego miejsca na świecie większy dostęp do globalnych rozwiązań CNN Worldwide.
O autorze
1 min czytania 2020-11-02

W strategii „Audience First” to widzowie są w centrum każdej kampanii, na dalszy plan schodzi skupienie się na samej platformie czy aspektach geograficznych. Stanowiska Cathy Ibal i Roba Bradleya łączą m.in. takie obszary jak: sprzedaż reklam, rozwój klienta, możliwości cyfrowe i zarządzanie danymi, branded content, trade marketing i działania związane z organizacją eventów. Mając tak obszerne doświadczenie, będą mogli skupić się na tworzeniu i dostarczaniu rozwiązań dla klientów kierowanych do określonych grup odbiorców w skali globalnej, a także na polepszaniu satysfakcji odbiorców CNN na wszystkich platformach stacji.

Cathy Ibal zarządza sprzedażą reklam w regionie EMEA i komercyjną współpracą z kluczowymi dla CNNIC partnerami na całym świecie. James Hunt, starszy wiceprezes ds. rozwiązań dla klientów globalnych wciąż podlega Cathy Ibal i kontynuuje nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z obsługą klientów w CNNIC oraz pracą nagradzanego studia Create.

Rob Bradley jest odpowiedzialny za sprzedaż reklam w Azji i Ameryce Łacińskiej, a także za międzynarodowy rozwój treści cyfrowych i zarządzanie danymi w CNNIC. Odpowiadać przed nim będą Corinna Keller, pełniąca stanowisko wiceprezes ds. sprzedaży reklam w Ameryce Łacińskiej oraz Tini Sevak, wiceprezes ds. widowni i danych.

Zarówno Rob Bradley, jak i Cathy Ibal w dalszym ciągu będą podlegać Raniemu Raadowi, prezesowi CNN Worldwide Commercial.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Staramy się optymalizować naszą współpracę z innymi markami tak, aby – w czasie aktualnie zachodzących i przyspieszonych zmian zachowań konsumentów, a także sposobu w jaki reklamodawcy docierają do swoich klientów – mieć maksymalny wpływ na odbiorców. Cathy oraz Rob mogą pochwalić się doskonałymi osiągnięciami zarówno we współpracy z naszymi klientami, jak i całym zespołem CNN. Ich doświadczenie z pewnością okaże się pomocne w opracowywaniu i realizacji zaawansowanych kampanii, z którymi nie mogą się równać żadne inne media. Utworzenie tego typu strategii pozwoli nam na jeszcze lepsze dopasowanie marek do odbiorców oraz na zwiększanie satysfakcji odbiorców poprzez odpowiednie treści komercyjne i reklamy – powiedział Rani Raad. 

Cathy Ibal dołączyła do CNN w 2001 roku jako analityk w dziale researchu. W 2006 roku zasiliła zespół sprzedaży, gdzie zarządzała niektórymi z największych partnerstw CNNIC. Rob Bradley pracuje dla CNN od 2015 roku. Od tego czasu nadzorował działania strategiczne i operacje w dziale digitalu, a także był odpowiedzialny za współpracę w obszarze reklamy z partnerami z Wielkiej Brytanii, krajów nordyckich i Stanów Zjednoczonych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się