15 tysięcy złotych to efekt zbiórki pieniędzy przez zaprzyjaźnioną agencję koncertową Good Taste Production.
– W trakcie ostatniego pół roku zachęcaliśmy do tego, aby zakupione przed ogłoszeniem pandemii bilety zachowywać. Część zysku z każdego zatrzymywanego biletu była przekazywana do puli, która miała trafić później do klubu Blue Note – mówi Magda Krzanowska, kierowniczka Działu Promocji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kilkanaście tysięcy złotych zostanie przeznaczonych na bieżące opłaty oraz inne cele niezbędne do prowadzenia nieprzerwanej działalności klubu.
Poznański Blue Note rozpoczął swoją działalność w lutym 1998 roku. Pierwszym koncertem, który zorganizowano był występ Kwartetu Jana Ptaszyna Wróblewskiego. Blue Note powstał w pomieszczeniach, w których przez blisko sto lat mieściła się kotłownia ogrzewająca wielki gmach poznańskiego Zamku. Odbyły się tu już tysiące koncertów, a wśród wykonawców znaleźli się zarówno niemal wszyscy polscy jazzmani, jak i sławy zagraniczne, m.in.: Mike Stern, Kenny Garrett, Kurt Elling, Ravi Coltrane, John Scofield, Pat Metheny, Billy Harper, James Carter, Cindy Blackman Santana i wielu, wielu innych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024