Decathlon reaguje na obostrzenia i jeszcze bardziej ułatwia zakupy!

W związku z wprowadzonymi właśnie nowymi obostrzeniami i zakazem handlu sieć sklepów i producent sprzętu sportowego Decathlon wprowadza kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy – dostawę ekspresową.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

Do wprowadzonych w pierwszej fazie pandemii usług Click&Collect 1H i Click&Collect DRIVE, sieć uruchomiła właśnie dostawę ekspresową, dzięki której zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu 2 godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.

Oprócz właśnie uruchomionej dostawy ekspresowej w Decathlon dostępne są: usługi Click&Collect oraz Click&Collect 1H (wystarczy złożyć zamówienie na decathlon.pl i jako miejsce dostawy wybrać swój ulubiony sklep Decathlon). Dodatkowo, w większości sklepów można odebrać zamówienie w formie bezkontaktowej z dostawą bezpośrednio do samochodu, dzięki usłudze Click&Collect DRIVE. Zamówienie można złożyć także telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer: 800 808 007. Kolejnym elementem usprawniającym odbiór zamówień internetowych jest wdrożenie w czterech sklepach w Polsce (Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze) samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień online z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W tym wypadku klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.

W związku z obostrzeniami wprowadzonymi przez Radę Ministrów i wchodzącymi w życie 7 listopada br. wielkopowierzchniowe sklepy Decathlon, powyżej 2 tys. m2, zostały zamknięte. Konsumenci wciąż mogą robić zakupy w 9 mniejszych sklepach: w Wałbrzychu (Szczawno – Zdrój), Bytomiu, Legnicy, Płocku, Poznaniu (Komorniki), Kaliszu, Pile, Gnieźnie i Kielcach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj