NESCAFÉ Dolce Gusto z nową platformą autorstwa agencji Przestrzeń

„Robi się ciekawie” to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki NESCAFÉ Dolce Gusto, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kultowych już kapsułek. Oczywiście wszystko z charakterystycznym dla marki przymrużeniem oka.
O autorze
1 min czytania 2020-11-19

Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu? Zdaniem NESCAFÉ Dolce Gusto tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.

W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea.


Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).

Dla agencji Przestrzeń – NESCAFÉ Dolce Gusto, to już druga marka z portfolio Nestlé.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się