NESCAFÉ Dolce Gusto z nową platformą autorstwa agencji Przestrzeń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NESCAFÉ Dolce Gusto z nową platformą autorstwa agencji Przestrzeń

„Robi się ciekawie” to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki NESCAFÉ Dolce Gusto, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kultowych już kapsułek. Oczywiście wszystko z charakterystycznym dla marki przymrużeniem oka.

Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu? Zdaniem NESCAFÉ Dolce Gusto tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea.

Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).

Dla agencji Przestrzeń – NESCAFÉ Dolce Gusto, to już druga marka z portfolio Nestlé.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij