Ikony PlayStation jako znaki londyńskiego metra – Sony promuje nową konsolę w outdoorze

Ikony PlayStation jako znaki londyńskiego metra – Sony promuje nową konsolę w outdoorze

Z okazji premiery swojej najnowszej konsoli marka Sony zainicjowała niekonwencjonalną akcję w londyńskiej przestrzeni miejskiej – w jej ramach charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do londyńskiego metra zostały przemienione w ikony PlayStation.

19 listopada br. swoją premierę miała najnowsza konsola marki Sony – PlayStation 5. Wydarzenie to było szeroko komentowane w mediach już od kilku miesięcy i skłoniło różne marki do wykorzystania popularności towarzyszącej urządzeniu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przykładem tego jest humorystyczna reklama serka śmietankowego marki Philadelphia, która promowała zestaw do sernika, wyraźnie nawiązując do najnowszej konsoli Sony. Natomiast sieć KFC, w kontrze do PlayStation 5 i Xboxa Series X firmy Microsoft, zapowiedziała wprowadzenie na rynek swojego własnego sprzętu gamingowego – KFConsole. Wszystko oczywiście było jednym wielkim żartem. 

W końcu długo wyczekiwana premiera PlayStation 5 nadeszła, w związku z czym marka Sony postanowiła wypromować to w niekonwencjonalny sposób. W ramach outdoorowej akcji charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do metra londyńskiej stacji Oxford Circus na kilkadziesiąt godziny stały się słynnymi ikonami PlayStation – kółkiem, krzyżykiem, kwadratem i trójkątem.

Znaki kojarzące się z konsolą po raz pierwszy pojawiły się w londyńskiej przestrzeni miejskiej 18 listopada br. i będą tam przez najbliższe 48 godzin. Następnie zostaną przeniesione do biura Sony Interactive Entertainment Europe, które – nota bene – znajduje się 2 minuty drogi od stacji Oxford Circus. 

PS

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

PS2

Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij