SalesTube wypuszcza przewodnik po Google Marketing Platform

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube wypuszcza przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube stworzyła opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Blisko 100-stronicowy ebook powstał w wyniku pracy kilkunastoosobowego zespołu ekspertów i został akredytowany przez Google.

Czas pandemii to duży test dla rynku. Sprawne prowadzenie, mierzenie i optymalizacji działań w digitalu nigdy nie były tak ważne. Przy tak dużej konkurencji w e-commerce, szansę na przebicie się ze swoją ofertą mają te biznesy, które precyzyjnie dopasowują ją do użytkowników. Ekosystem Google Marketing Platform daje im taką możliwość, jednak wiele polskich firm z różnych powodów odsuwa decyzję o wdrożeniu tego narzędzia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SalesTube wypuścił właśnie na rynek w pełni kompleksowe opracowanie z zakresu Google Marketing Platform, które opisuje zarówno funkcjonalności platformy jak i efektywność narzędzi Google dla biznesu. Ebook powstał we współpracy z Google i oprócz szczegółowych opisów wszystkich produktów zawiera także kilkanaście case studies oraz liczne komentarze ekspertów. 

– Ten ebook to konkretne case studies i wnioski z realnych projektach. Przez ostatnie 7 lat mieliśmy okazję sprawdzić efektywność GMP na wielu kategoriach i modelach biznesowych oraz realizować zarówno podstawowe, jak i te najbardziej zaawansowane wdrożenia. Publikację zaczęliśmy jednak od podstaw tak, aby każdy marketer mógł nabrać  pewności, że Google Marketing Platform jest właśnie dla niego i jego biznesu – mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji SalesTube. 

Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do digital marketingu na świecie. Służy centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu. Miejsce do raportowania działań z wszystkich kampanii online, adserwer i centrum trackowania kanałów, zarządzania działaniami reklamowymi w wielu wyszukiwarkach, zakupu reklam display, audio i video w modelu programmatic, tworzenia zaawansowanych kreacji, deduplikacji użytkowników czy analizy ich zachowań. Ebook SalesTube w opisuje praktyczne zastosowanie wszystkich powyższych funkcji oraz  opracowanie merytoryczne wszystkich 9 produktów Google Marketing Platform. 

Ebook można pobrać za darmo na stronie https://ebook.salestube.pl/

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij