Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Irmar pomaga z okazji Black Friday

Z okazji Black Friday firma Irmar ruszyła z nietypową akcją. W jej ramach za dwie wybrane usługi klienci zapłacą ile chcą i rozliczą się w psiej karmie, która przekazana zostanie do opiekującej się bezdomnymi psami Pani Tosi.
O autorze
1 min czytania 2020-11-24

Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Firmy prześcigają się w procentach, o które obniżają swoje ceny, portale przygotowują zbiorcze zestawienia, a klienci planują swoje wypady do sklepów oraz poszukiwania w internecie. Będzie się działo!

A co by było gdyby każdego Klienta w Black Friday spróbować zamienić na dobry uczynek? Zaprosić Klientów do wizyty i oddać zarobek potrzebującym? Taki właśnie pomysł na zbliżające się zakupowe szaleństwo ma krakowski serwis Irmar.

– Od zawsze bardzo istotna jest dla nas pomoc innym. Wielokrotnie w naszej firmie organizowaliśmy akcje pomocy dla osób potrzebujących oraz wspieraliśmy lokalne schroniska dla zwierząt. Podobnie postanowiliśmy postąpić w Black Friday. Wiem, że mamy grono stałych Klientów, często pomimo, że nie znamy się osobiście to określam ich przyjaciółmi Irmaru. Mam nadzieję, że tym razem przyjaciele Irmaru ponownie licznie nas odwiedzą – mówi Daniel Urbaniec, właściciel firmy Irmar.

Irmar z okazji Black Friday postanowił wesprzeć Panią Tosię, czyli Teofilę Gospodarczyk z okolic Krakowa. Pani Tosia opiekuje się pieskami i kotkami znalezionymi w lesie. To właśnie u niej znalazły swój nowy dom i wesoło merdają ogonami wszystkie „nietrafione prezenty świąteczne” oraz „przeszkody wakacyjnych wyjazdów”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Przygotowaliśmy dwie specjalne oferty dla naszych klientów. Każdy kto zdecyduje się na pakiet Basic w myjni parowej lub sprawdzenie samochodu w serwisie będzie mógł zapłacić za wykonaną usługę tyle ile sam chce. Ale to nie wszystko, bo rozliczać się będziemy tylko w rzeczach, które mogą się przydać Pani Tosi, czyli karmie oraz zabawkach dla psów i kotów, a także wszelkich środkach czystości, które mogą być przydatne przy tak licznej gromadce, którą się opiekuje – wyjaśnia Marcin Kądziołka, starszy specjalista ds. marketingu i PR w Irmarze.

Z usługi sprawdzenia samochodu można skorzystać w Irmarze w dniach 26-27 listopada, a z myjni parowej w dniu 27 listopada. Szczegóły oferty dostępne są w biurze obsługi klienta krakowskiego serwisu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się