Agencja Gutenberg stworzyła Wielką Księgę Zabawek dla Biedronki (Jerónimo Martins)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Gutenberg stworzyła Wielką Księgę Zabawek dla Biedronki (Jerónimo Martins)

Agencja Gutenberg, należąca do Grupy DDB już kolejny rok z rzędu kompleksowo zrealizowała świąteczny katalog zabawek Biedronki. Tym razem 84 strony gazetki to więcej niż propozycja produktów, to pierwszy na rynku retailowy katalog- kolorowanka dla najmłodszych. „Wielka Księga Zabawek” innowacyjnie łączy inspiracje do mikołajkowych czy gwiazdkowych prezentów ze światem zabaw dla dzieci. Kolorowanka to również odpowiedź na dotykający rodziny w czasie pandemii problem izolacji, stanowi bowiem doskonałą propozycję wspólnego spędzenia czasu oraz intensyfikuje radość związaną z wyborem prezentów. Zadbano o odpowiedni dobór papieru katalogu, idealny do rysowania, a jednocześnie w sposób jakościowy ukazujący ofertę produktową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zdjęcia i postprodukcję odpowiadają Aneta i Filip Gębscy; za strategię, kreację i produkcję odpowiada Gutenberg Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij