TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CCC Lasocki Winter Stories i podróż do najsłodszych wspomnień

Zbliżające się Święta to czas pełen magii, ciepła i niezapomnianych chwil, dzielonych z najbliższymi. I to właśnie one stały się głównym tematem świątecznej kampanii Lasocki, Winter Stories, prezentowanej przez CCC.
O autorze
2 min czytania 2020-11-26

Składająca się z czterech odcinków, świąteczna kampania Lasocki i CCC Winter Stories, pozwala nam zajrzeć do czterech różnych okien pięknej, starej kamienicy, by poznać różnorodne, świąteczne historie toczące się za każdym z nich. Motyw, jak w kalendarzu adwentowym, pozwala uchylić okiennice i sprawdzić, jakie sceny się za nimi rozgrywają. Bajeczna kampania wyreżyserowana została przez Alvaro Colom, który w przeszłości realizował filmy dla największych domów mody, w tym dla Diora, Saint Laurent, Burberry czy Louis Vuitton.

W pierwszym pomieszczeniu, nazwanym Space for Love, wita nas szczęśliwa, wielopokoleniowa rodzina – rodzice, dzieci, dziadkowie. To opowieść o miłości, zaufaniu i wyjątkowo trwałych więziach. W roli pani domu, top modelka Edita Vilkevičiūtė, która uczestniczyła w pokazach największych domów mody, m.in. Balenciagi, Chanel czy Miu Miu. U jej boku, Jason Morgan, bohater pierwszych stron magazynów „L’Officiel”, „Numero” czy „Elle Man”.

W drugim apartamencie, Space for Joy, czekają na nas dwie przyjaciółki, inspirujące it–girls. Prócz wzajemnej sympatii, łączy je zainteresowanie modą i najnowszymi trendami. Lubią eksperymentować ze stylem, a moda to dla nich synonim wolności i dobrej zabawy. W tym odcinku Winter Stories głównymi bohaterkami są modelki – Birgit Kos, która pracowała m.in. dla Toma Forda oraz Loane Normand, wcześniej związana z markami Chanel, Prada czy Boss.

Space for Energy, trzecie, zatopione w energetycznej czerwieni, pomieszczenie to miejsce pełne dynamiki i temperamentu. Dedykowane jest mężczyznom, którzy lubią wyrażać swoją osobowość poprzez styl. Są odważni i pełni ekspresji. W rolach głównych: Adrian Chabada i Matthias El Koulali.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za ostatnim oknem kryje się Space for Individuality, gdzie prym wiedzie samoświadomość i indywidualność. Jego gwiazda, aktorka i ambasadorka marki Lasocki, Małgorzata Kożuchowska, zachęca do poszukiwania swojego stylu, własnego „ja” i stworzenia świata, w którym będziemy czuć się bezpiecznie i wyjątkowo.

Pokazana w czterech odsłonach, najnowsza kolekcja Lasocki skierowana jest dla osób w każdym wieku, posiadających różne style. Choć spójna, potrafi połączyć klasyczną elegancję (szpilki, czółenka, oksfordki) z panującymi na wybiegach trendami, jak wysokimi, sięgającymi kolan kozakami czy masywnymi, ciężkimi botkami. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zarówno ci najmłodsi, jak i najstarsi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla marki Lasocki liczy się nie tylko design, ale i odpowiednia jakość i wykończenie. Najnowszą kampanią Winter Stories chce także podkreślić, jak ważne są dla niej prawdziwe emocje i szczere, bliskie więzi. Czteroczęściowa historia przywołuje najmilsze, świąteczne wspomnienia, ale też zachęca do tworzenia nowych, bowiem najnowsza kolekcja Lasocki to doskonały pomysł na prezent. Nie ma nic przyjemniejszego niż chwila z najbliższymi i możliwość obdarowania ich przemyślanymi podarunkami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.