Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowa aplikacja mobilna na rynku monitoringu mediów w Polsce

W sklepach Google Play i App Store pojawiła się aplikacja mobilna IMMapp, dzięki której szefowie i konsultanci ds. public relations, social mediów i marketingu mogą śledzić publikacje ze wszystkich typów mediów za pomocą smartfona.
O autorze
1 min czytania 2020-11-30

IMMapp pozwala monitorować treści mediowe nie tylko z portali internetowych, ale również z social mediów, prasy, radia i telewizji. Teraz ponad tysiąc dotychczasowych klientów IMM – międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, agencji PR, oraz agencji marketingowych może zarządzać wynikami z monitoringu mediów o każdej porze, w dowolnym miejscu i co ważne jeszcze przed włączeniem komputera.

Wsparcie w zarządzaniu potencjalnym kryzysem wizerunkowym

IMMapp daje PR-owcom jeszcze szybszy dostęp do materiałów z mediów, a co za tym idzie – możliwość błyskawicznej reakcji na treści publikacji, w tym z social mediów, które tego wymagają. Co więcej, dzięki włączonej opcji powiadomień PUSH aplikacja każdorazowo zasygnalizuje, kiedy w mediach pojawi się nowa informacja dotycząca monitorowanego zagadnienia. Ponadto wycinki można także udostępniać współpracownikom i zainteresowanym za pomocą najpopularniejszych komunikatorów zainstalowanych na urządzeniu użytkownika. Tworzy to możliwości jeszcze efektywniejszego zarządzania komunikacją choćby w social mediach i niewątpliwie pozwala zapobiegać potencjalnym kryzysom wizerunkowym.

Analiza efektów za pomocą wykresów

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki aplikacji użytkownicy mogą kontrolować również efekty prowadzonych działań komunikacyjnych. Poza wskaźnikami ekwiwalentu reklamowego (AVE), który wyraża wartość pieniężną, jaką należałoby wydać na materiał lub emisję danej informacji, gdyby była ona reklamą w takim samym formacie oraz dotarcia informującego o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym (zasięg), IMMapp dzięki automatycznie dodawanym do tytułów publikacji kolorom wskazuje, czy dany wycinek jest pozytywny względem monitorowanego tematu (kolor zielony), neutralny (szary), czy negatywny (czerwony). Dodatkowo system został także wyposażony w Moduł Analityczny w wersji mini, który dzięki wykresom w przejrzysty sposób pomaga przeanalizować rozwój prowadzonej komunikacji.

Aplikacja jest kompatybilna z system Android i iOS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się