Agencja K2 wygrywa przetarg PEPSI na kampanię realizowaną w 35-ciu krajach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja K2 wygrywa przetarg PEPSI na kampanię realizowaną w 35-ciu krajach

W wyniku międzynarodowego przetargu Agencja K2 została wybrana do realizacji kampanii 360 dla marki Pepsi. Kampania będzie prowadzona w regionie Europy Wschodniej.

Przetarg trwał od sierpnia do września i obejmował dwa etapy. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Rosji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 roku.

– Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii skierowanej do Generacji Z, stanowi spore wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnorodność rynków. Całość musi zadziałać we wszystkich krajach, odwołując się do powszechnych nastrojów i nadziei. Dlatego staraliśmy się wejść jak najgłębiej w motywacje młodych konsumentów, dotrzeć do działających insightów, i na każdym etapie zderzać koncepty z grupą docelową – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij