Marta Ulman, Ola Bielecka i Beata Brauła awansowały w GoldenSubmarine

Koniec roku 2020 obfituje w awanse w postdigitalowej agencji GoldenSubmarine. Marta Ulman została head of strategy Warsaw, Ola Bielecka – senior copywirterką, a Beata Brauła – art directorką.
O autorze
1 min czytania 2020-12-02

Marta Ulman, która objęła stanowisko head of strategy Warsaw związana jest z GoldenSubmarine od 2016 roku. Ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, w tym czasie miała okazję pracować m.in. dla klientów GSM, takich jak Lotte Wedel, Monte, Citi Handlowy, a w poprzednich agencjach dla McDonald’s, Wizzair czy Gatty. W agencji, razem z Olą Bielecką, odpowiada również za rozwój LabZ – interdyscyplinarnego zespołu, który łączy potrzeby konsumentów z potrzebami biznesu i w podejściu service design tworzy innowacyjne oraz efektywne rozwiązania. Marta wykłada również na Akademii Leona Koźmińskiego oraz jest współautorką pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”.

Beata Brauła awansowała na art directorkę. W GoldenSubmarine pracuje od 2019 roku, początkowo na stanowisku graphic designerki, realizując projekty dla takich klientów agencji jak, Lotte Wedel, Przysnacki, ING czy Tatra. Z branżą reklamową związana jest od ponad 5 lat, swoją karierę rozpoczynała w Biurze Podróży Reklamy. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra sztuki.

Ola Bielecka – związana z GoldenSubmarine od 2019 roku – awansowała na senior copywirterkę. Dodatkowo jako service designerka realizuje projekty w ramach niedawno utworzonego LabZ. Była także jedną z inicjatorek powstania tego zespołu. W agencji współtworzyła kampanie m.in. dla Lotte Wedel, Monte czy Tatry. Ola jest również autorką thrillera psychologicznego, a zanim rozpoczęła swoją przygodę z branżą reklamową była m.in. przewodniczką po Himalajach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj