Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#NieZachowujDystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.
O autorze
1 min czytania 2020-12-02

Święta w tym roku dla nas wszystkich będą nietypowe. Od kilku miesięcy towarzyszy nam dystans przestrzenny, zalecenia izolacji i ograniczone kontakty społeczne. W tych trudnych czasach łatwo o izolację także emocjonalną, rozluźnienie więzi i apatię. Hasztag „Nie zachowuj dystansu” i kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej mają zwrócić uwagę na to, abyśmy w tych trudnych czasach byli na siebie nawzajem otwarci, obecni i nie pozostawali obojętni na ludzi wokół nas, na naszych bliskich, znajomych i sąsiadów, a także tych najbardziej potrzebujących, z którymi szczególnie w Święta zawsze byliśmy blisko. Dystans społeczny nie musi oznaczać emocjonalnego dystansowania się.

– W codziennej praktyce terapeutycznej i działalności społecznej dostrzegamy narastający problem poczucia osamotnienia. Szczególnie osoby bez rozwiniętej sieci wsparcia, zmarginalizowane, z trudnościami emocjonalnymi czy społecznymi, którymi się na co dzień zajmujemy, bardzo silnie odczuwają ograniczenia czasu pandemii. Dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę nie tylko na relacje z najbliższymi, ale również na szerzej postrzeganą wrażliwość społeczną. W tym szczególnym czasie zwracajmy uwagę na tych, którzy potrzebują naszej pomocy. Dbajmy o swoje zdrowie, ale także o tych, którzy są w naszym otoczeniu, bliżej niż nam się wydaje: naszych sąsiadów, kolegów dziecka w szkole czy osoby, które codziennie mijamy w drodze do pracy – przekonuje Anna Gierałtowska z Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Kampania obejmuje działania w social mediach, plakaty, emisję na ekranach w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, media relations, materiał na www oraz mailing. Autorem konceptu i kreacji jest agencja Plej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj