#NieZachowujDystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#NieZachowujDystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.

Święta w tym roku dla nas wszystkich będą nietypowe. Od kilku miesięcy towarzyszy nam dystans przestrzenny, zalecenia izolacji i ograniczone kontakty społeczne. W tych trudnych czasach łatwo o izolację także emocjonalną, rozluźnienie więzi i apatię. Hasztag „Nie zachowuj dystansu” i kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej mają zwrócić uwagę na to, abyśmy w tych trudnych czasach byli na siebie nawzajem otwarci, obecni i nie pozostawali obojętni na ludzi wokół nas, na naszych bliskich, znajomych i sąsiadów, a także tych najbardziej potrzebujących, z którymi szczególnie w Święta zawsze byliśmy blisko. Dystans społeczny nie musi oznaczać emocjonalnego dystansowania się.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W codziennej praktyce terapeutycznej i działalności społecznej dostrzegamy narastający problem poczucia osamotnienia. Szczególnie osoby bez rozwiniętej sieci wsparcia, zmarginalizowane, z trudnościami emocjonalnymi czy społecznymi, którymi się na co dzień zajmujemy, bardzo silnie odczuwają ograniczenia czasu pandemii. Dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę nie tylko na relacje z najbliższymi, ale również na szerzej postrzeganą wrażliwość społeczną. W tym szczególnym czasie zwracajmy uwagę na tych, którzy potrzebują naszej pomocy. Dbajmy o swoje zdrowie, ale także o tych, którzy są w naszym otoczeniu, bliżej niż nam się wydaje: naszych sąsiadów, kolegów dziecka w szkole czy osoby, które codziennie mijamy w drodze do pracy – przekonuje Anna Gierałtowska z Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Kampania obejmuje działania w social mediach, plakaty, emisję na ekranach w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, media relations, materiał na www oraz mailing. Autorem konceptu i kreacji jest agencja Plej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij