TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Czas, by być razem”: Dowbory i Disney charytatywnie

Już dziś (4 grudnia) o godzinie 18:00 na profilu FB Disney Polska odbędzie się transmisja LIVE, podczas której Maciej Dowbor przeprowadzi świąteczny wywiad z Joanną Koroniewską. Wspólnie opowiedzą o istocie prezentów oraz ich prawdziwej wartości, liczonej nie w złotówkach.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

Akcja charytatywna jest uwieńczeniem kampanii świątecznej Disneya, którą zainicjował wzruszający spot opowiadający pełną rodzinnego ciepła historię świąteczną, z Myszką Miki w roli głównej.

Święta są czasem dawania i bycia razem, co nie jest możliwe dla każdego, dlatego Disney wraz z Fundacją Herosi postanowili obdarować dzieci, które ten czas spędzają w szpitalu. Do tego wyjątkowego projektu Disney zaprosił aktorkę Joannę Koroniewską i dziennikarza Macieja Dowbora. Wyjątkowi goście już dziś (4 grudnia) o godzinie 18:00 na profilu FB Disney Polska porozmawiają o Świętach, bożonarodzeniowych zwyczajach i przypomną, że prezenty wcale nie muszą być drogie i wyszukane, liczy się troska, pamięć i czas spędzony razem. W trakcie rozmowy pomogą pakować 350 podarunków dla dzielnych młodych podopiecznych Fundacji Herosi, które w imieniu Disneya zostaną przekazane do Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie oraz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.

Projekt charytatywny jest częścią regularnej współpracy Disneya z fundacjami i szpitalami oraz oddziałami dziecięcymi, realizowanym w ramach inicjatyw w zakresie odpowiedzialności społecznej firm, które mają na celu wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i ich rodzin. 

Partnerami akcji są: Hasbro, Babaco.Store, Beniamin, Galapagos wydawnictwa Ameet i HarperCollins.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj