Guess przedstawia świąteczną kampanię #GiftMeGUESS i łączy sił z siedmioma influencerkami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Guess przedstawia świąteczną kampanię  #GiftMeGUESS i łączy sił z siedmioma influencerkami

Dzięki marce GUESS tegoroczne święta znów będą pełne blasku. Ten wyjątkowy sezon otwiera kampania w mediach społecznościowych pod hasztagiem #GiftMeGUESS

Świąteczna kampania GUESS przygotowana wspólnie z gwiazdami TikToka nawiązuje do radości z dawania oraz otrzymywania prezentów w tym wyjątkowym czasie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterki akcji będą kolejno przekazywać sobie specjalne pudełko wypełnione kreacjami ze świątecznej kolekcji GUESS. Zabawa w „prezentowy łańcuszek” przywoła wszystkim nam znane, związane z upominkami: oczekiwanie, zaskoczenie i radość. Kampania zwraca uwagę też na to, że wciąż możemy wspólnie świętować i cieszyć się tym czasem – nawet jeśli spędzimy go osobno.

Ze względu na obowiązujące przepisy dotyczące dystansu społecznego influencerki: Kinga Sawczuk, Julia Gavrilina, Nina Houston, Lola Lolita, Dalia Mya, Jenny De Nucci i Louann Poy zaproszą nas do swoich domów, gdzie otrzymają kreacje zaprojektowane specjalnie z myślą o uroczystych okazjach. Dzięki aplikacji TikTok zaprezentują różne stylizacje w rytm wybranej świątecznej melodii.

Do wyboru będą miały zniewalające cekinowe sukienki mini i podkreślające figurę kombinezony, wykonane z przepięknych i luksusowych tkanin. Po rozpakowaniu świątecznych niespodzianek z pewnością możemy liczyć na reakcje pełne westchnień i zachwytów. Aby dodać kampanii #GiftMeGUESS jeszcze więcej magii, bohaterki w specjalnych wywiadach opowiedzą nam, za co najbardziej kochają święta. W popularnym formacie Q&A marka GUESS chce podkreślić, że choć nasze tradycje mogą się różnić, to świąteczne emocje mają moc jednoczenia ludzi na całym świecie.

3 grudnia świąteczna kampania #GiftMeGUESS pojawiła się na profilach społecznościowych i stronie internetowej GUESS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij