Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Janina Bąk, Magdalena Kostyszyn i Alicja Janosz w charytatywnym kalendarzu na rzecz zwierząt

Janina Bąk, Magdalena Kostyszyn i Alicja Janosz w charytatywnym kalendarzu na rzecz zwierząt
Wrocławskie Stowarzyszenie Ochrony Zwierząt Ekostraż zaprosiło grono dobrze znanych lokalnie (i nie tylko) artystów i blogerów, takich jak m.in. Janina Bąk czy Magdalena Kostyszyn (Chujowa Pani Domu), do wzięcia udziału w niezwykłej, charytatywnej akcji. A wszystko to na rzecz zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2020-12-09

Ten rok był wyjątkowo ciężki, również dla organizacji pozarządowych. Wrocławskie Stowarzyszenie Ochrony Zwierząt Ekostraż nie zwolniło jednak tempa i mimo pandemii ratowało kolejne zwierzęta domowe oraz dzikie. Pieski-staruszki, urocze jeże, niepełnosprawne koty, słodkie szczeniaki, fretka, a nawet szop… Niektóre ze zwierzaków wciąż czekają na swój nowy dom, a niektóre już za parę miesięcy trafią zdrowe na wolność.

W związku z nadchodzącym końcem 2020 roku wrocławskie stowarzyszenie postanowiło wydać swój własny kalendarz na 2021 rok, zaś całkowity zysk z niego przeznaczyć na ratowanie zwierząt. 

Do udziału w charytatywnej akcji zaproszono liczne grono osób znanych (lokalnie i nie tylko), a także mocno związanych z Wrocławiem. W sesji zdjęciowej do kalendarza, wraz ze zwierzętami, udział wzięli: Magdalena Kostyszyn (autorka bloga Chujowa Pani Domu), Janina Daily (Janina Bąk), Lech Janerka, Natalia Grosiak (Mikromusic), Jose Torres, Maciej Janowski, Spisek Jednego, aktorzy Teatr Capitol – Alicja Kalinowska, Agnieszka Oryńska-Lesicka, Mikołaj Woubishet, Radio RAM – Maciej Szabatowski, Piotr Bartyś i Łukasz Lorenc, Alicja Janosz, Natalia Lubrano. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszyscy wsparli akcję Ekostraży charytatywnie. Wydaniu kalendarza towarzyszy też akcja adopcyjna, w której influencerzy i artyści pokazują w swoich kanałach konkretne zwierzaki szukające domu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kalendarz można zamówić na tej stronie. Zysk z jego sprzedaży Ekostraż przeznaczy na ratowanie zwierząt domowych i dzikich.

Zdjęcia do kalendarza wykonała Alicja Berny, natomiast za pomysł, koordynację oraz projekt kalendarza odpowiada Marta Zienkiewicz-Barańska z Ekostraży.

PS

7 grudnia wystartowała 13. edycja akcji „Nakarm Psa z OLX” – kampanii, w której użytkownicy serwisu korzystając ze swoich smartfonów wyklikują dla czworonogów tony darmowej karmy.

PS2

24 września br. w Warszawie odbyła się nietypowa akcja zatytułowana „Win:Win”, czyli wernisaż charytatywny, podczas którego można było wesprzeć psiaki ze schroniska na różne sposoby.