TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Janina Bąk, Magdalena Kostyszyn i Alicja Janosz w charytatywnym kalendarzu na rzecz zwierząt

Janina Bąk, Magdalena Kostyszyn i Alicja Janosz w charytatywnym kalendarzu na rzecz zwierząt
Wrocławskie Stowarzyszenie Ochrony Zwierząt Ekostraż zaprosiło grono dobrze znanych lokalnie (i nie tylko) artystów i blogerów, takich jak m.in. Janina Bąk czy Magdalena Kostyszyn (Chujowa Pani Domu), do wzięcia udziału w niezwykłej, charytatywnej akcji. A wszystko to na rzecz zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2020-12-09

Ten rok był wyjątkowo ciężki, również dla organizacji pozarządowych. Wrocławskie Stowarzyszenie Ochrony Zwierząt Ekostraż nie zwolniło jednak tempa i mimo pandemii ratowało kolejne zwierzęta domowe oraz dzikie. Pieski-staruszki, urocze jeże, niepełnosprawne koty, słodkie szczeniaki, fretka, a nawet szop… Niektóre ze zwierzaków wciąż czekają na swój nowy dom, a niektóre już za parę miesięcy trafią zdrowe na wolność.

W związku z nadchodzącym końcem 2020 roku wrocławskie stowarzyszenie postanowiło wydać swój własny kalendarz na 2021 rok, zaś całkowity zysk z niego przeznaczyć na ratowanie zwierząt. 

Do udziału w charytatywnej akcji zaproszono liczne grono osób znanych (lokalnie i nie tylko), a także mocno związanych z Wrocławiem. W sesji zdjęciowej do kalendarza, wraz ze zwierzętami, udział wzięli: Magdalena Kostyszyn (autorka bloga Chujowa Pani Domu), Janina Daily (Janina Bąk), Lech Janerka, Natalia Grosiak (Mikromusic), Jose Torres, Maciej Janowski, Spisek Jednego, aktorzy Teatr Capitol – Alicja Kalinowska, Agnieszka Oryńska-Lesicka, Mikołaj Woubishet, Radio RAM – Maciej Szabatowski, Piotr Bartyś i Łukasz Lorenc, Alicja Janosz, Natalia Lubrano. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszyscy wsparli akcję Ekostraży charytatywnie. Wydaniu kalendarza towarzyszy też akcja adopcyjna, w której influencerzy i artyści pokazują w swoich kanałach konkretne zwierzaki szukające domu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kalendarz można zamówić na tej stronie. Zysk z jego sprzedaży Ekostraż przeznaczy na ratowanie zwierząt domowych i dzikich.

Zdjęcia do kalendarza wykonała Alicja Berny, natomiast za pomysł, koordynację oraz projekt kalendarza odpowiada Marta Zienkiewicz-Barańska z Ekostraży.

PS

7 grudnia wystartowała 13. edycja akcji „Nakarm Psa z OLX” – kampanii, w której użytkownicy serwisu korzystając ze swoich smartfonów wyklikują dla czworonogów tony darmowej karmy.

PS2

24 września br. w Warszawie odbyła się nietypowa akcja zatytułowana „Win:Win”, czyli wernisaż charytatywny, podczas którego można było wesprzeć psiaki ze schroniska na różne sposoby.