Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ContentHouse rozszerza współpracę z HarperCollins

ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.
O autorze
1 min czytania 2020-12-09

Portal czytamsobie.pl gromadzi treści skupiające się na nauce czytania dzieci oraz promowaniu czytelnictwa w szkołach i bibliotekach.

– Odpowiedzialna za rozwój serwisu redakcja planuje wypełnienie go praktycznymi wskazówkami, które pomogą rodzicom zachęcić maluchy do samodzielnego sięgania po książki, a nauczycielom i bibliotekarzom zaczerpnąć inspirację na przeprowadzenie ciekawych zajęć lekcyjnych, rozwijających umiejętności czytania – mówi Diana Barczyk, account manager w ContentHouse, która po stronie agencji odpowiada za projekt.

Za stworzenie polityki redakcyjnej oraz opracowanie specjalistycznych treści odpowiada doświadczony zespół ekspertów agencji ContentHouse oraz dziennikarzy, wyspecjalizowanych w tematyce pedagogiki oraz psychologii dziecięcej.

– Zadowoleni z dotychczasowej współpracy, po raz kolejny zaufaliśmy agencji ContentHouse i powierzyliśmy jej przygotowanie nowej wersji serwisu czytamsobie.pl. Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie rodzice, nauczyciele czy bibliotekarze znajdą wsparcie oraz podpowiedzi, jak pomagać i zachęcać dzieci do samodzielnego czytania. Bo czytanie to nie tylko czynność, lecz także wspaniała podróż, wciągające historie, ciekawi bohaterowie, sposób na spędzanie wolnych chwil i przede wszystkim – alternatywa do telewizji czy internetu. Publikując w serwisie treści edukacyjne, chcemy pokazać, że nauka czytania od początku może być przygodą, a nie tylko wymogiem programu nauczania. Mamy nadzieję, że dotychczasowe doświadczenie ContentHouse w prowadzeniu tego typu projektów, po raz kolejny potwierdzi, że zaufaliśmy właściwej firmie, jeśli chodzi o tworzenie i rozwijanie portalu contentowego – mówi Aleksandra Chaberska, PR manager w HarperCollins Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się z możliwości prowadzenia tak interesującego projektu wraz z HarperCollins. Jestem przekonana, że dzięki naszej współpracy i zaangażowaniu każdej ze stron, tworzona przez nas platforma contentowa stanie się głównym miejscem do agregowania treści oraz wiedzy związanej m.in. z nauką czytania. Chciałabym, aby każdy dorosły czerpał z tego portalu ogromną radość i wartość merytoryczną, wprowadzając najmłodszych w magiczny świat książek – dodaje Diana Barczyk.

By ułatwić nawigację oraz dotarcie do odpowiednich porad, struktura portalu czytamsobie.pl została podzielona na sekcje dedykowane poszczególnym odbiorcom. Wprowadzono kategorie dostosowane do warunków nauczania (w szkole lub w domu), a całą architekturę informacji w serwisie zaprojektowano z myślą o różnych etapach i poziomach zaawansowania dzieci w nauce czytania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po stronie agencji za prowadzenie działań odpowiedzialny jest zespół pod przewodnictwem Michała Grzebyka, head of PR & content marketing. Za koordynację powstawania serwisu odpowiada content specialist Sylwia Paszyna, a tworzone przez dziennikarzy treści nadzoruje content executive Karolina Wcisło. Jakością kontaktu z klientem zajmuje się Diana Barczyk, piastująca w agencji stanowisko account managera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się