Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy zdjęcie ciasta może pomóc? Nowa akcja CSR marki Cukier Królewski

Cukier Królewski wesprze Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w przygotowaniu Świąt dla starszych samotnych osób. Marka przekaże 10 tysięcy złotych za każdy tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

Święta Bożego Narodzenia to chwile, które tradycyjnie spędzamy w gronie najbliższych. Jednak wielu starszym osobom okres ten kojarzy się w przykry sposób – ze szczególną ciszą i samotnością. W tym roku z powodu pandemii ich izolacja społeczna jest jeszcze bardziej dotkliwa. W pomoc seniorom postanowiła włączyć się marka Cukier Królewski. Przekaże ona 10 tys. złotych za każdy tysiąc zdjęć wypieków, które internauci udostępnią na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko lub na www.najlepszejestblisko.pl. Środki zostaną przekazane na organizację świąt dla podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Ze względu na bezpieczeństwo seniorów, zamiast tradycyjnego wspólnego spotkania wigilijnego, wolontariusze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich w okresie świątecznym odwiedzą potrzebujące osoby, by umilić im czas zwykłą rozmową oraz przekazać wigilijny posiłek ufundowany dzięki marce Cukier Królewski i darczyńcom Stowarzyszenia. Za pomocą nowych technologii pomogą również podopiecznym połączyć się z innymi seniorami i wolontariuszami, by wspólnie zaśpiewać kolędy i złożyć sobie życzenia. To wszystko pozwoli stworzyć prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę w domach ludzi potrzebujących.

Marka stawia na media społecznościowe

Akcja Cukru Królewskiego na rzecz starszych, samotnych osób rozpoczęła się 23 listopada i potrwa do 23 grudnia. Komunikacja projektu prowadzona jest głównie w mediach społecznościowych. W promowanie projektu zaangażowali się influencerzy współpracujący już wcześniej z marką: najmłodszy zwycięzca polskiego Masterchefa – Damian Kordas, Marta Lech-Maciejewska z bloga „Super Styler”, Paulina i Kasia Błędowska z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz Angelika „Andziaks” Zając. Do włączenia się w akcję konsumentów namawiają również Ola Tatka, Monika Molecka (@pysznieczyniepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (@obiaddlataty).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka przygotowała także spot zachęcający do włączenia się w akcję. Jego reżyserką jest reprezentowana przez Papaya Films Kamila Tarabura, za produkcję odpowiada Papaya Films, a scenariusz opracowała agencja Insignia. Spot promowany będzie w serwisie YouTube oraz Player.pl.

Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Komunikacją PR zajmuje się krakowska agencja Open Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się