TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jameson łączy ogień z wodą w nowej „Tyle różnic, jedna whiskey” z udziałem Darii Zawiałow

Trzykrotna zdobywczyni Fryderyka wkracza do uniwersum Jamesona, gdzie od trzech lat rezyduje już Piotr Kędzierski. To zderzenie osobowości, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

Zwłaszcza w tym roku wszyscy pragniemy czegoś, co połączy nas mimo wszelkich różnic. Niezależnie od tego, czy jest się silną dziewczyną, czy czułym chłopakiem; czy woli się koktajl, czy whiskey na lodzie. I tutaj wchodzi Jameson. Cały na biało – chociaż w tym przypadku wypadałoby raczej napisać „na zielono”.

We wrześniu marka ruszyła z kampanią, która stanowiła lekcję towarzyskiego porozumienia ponad podziałami. Dogadać może się nawet krawaciarz z tatuatorem, grafficiarzem albo barberem, kiedy w grę wchodzi dobra whiskey. W końcu – jak w zapomnianym, rapowym szlagierze – „chodzi o to, żeby było miło”. W projekcie nie mogło oczywiście zabraknąć wieloletniego ambasadora Jamesona – Piotra Kędzierskiego, który do perfekcji opanował celebrację relacji międzyludzkich.

W tym momencie kampania „Tyle różnic, jedna whiskey” wkracza jednak na jeszcze wyższy poziom i otwiera się na świat kobiet. Jameson w żadnym wypadku nie jest zarezerwowany na wyłączność dla „Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”. Czekamy, co się stanie, kiedy do jin „Kędziora” dodamy jang w osobie Darii Zawiałow, czyli jednej z najważniejszych artystek na polskiej scenie muzycznej, autorki przeboju „Hej Hej!” i platynowych albumów „A kysz!” oraz „Helsinki”, ucieleśnienia sloganu „girl power”.

Co wyniknie z niespodziewanego połączenia? To może być niepowtarzalna, wybuchowa mieszanka!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj