Ströer wprowadza „Shopper” – pierwszy z pakietów targetowanych w Metrze

MetroPakiety to specjalnie wyselekcjonowane nośniki, które gwarantują reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim Metrze. Pierwszym udostępnionym pakietem jest Shopper – skierowany do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe, a także robiących zakupy online.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

MetroPakiety mają usprawnić planowanie zwłaszcza dużych kampanii, w których wiele czasu pochłania selekcja nośników. Teraz, decydując się na zakup pakietu Shopper, reklamodawca ma pewność, że jego kampania pojawi się na stacjach w bezpośrednim sąsiedztwie galerii i ulic handlowych, a przekaz znajdzie się w miejscach, którymi poruszają się pasażerowie, kierujący się na zakupy. Zestaw specjalnie dobranych nośników sprawi, że marka, bądź produkty, będą widoczne na każdym etapie podróży metrem. Ströer zaznacza też, że każdy pakiet będzie objęty specjalnym rabatem.

– Już prawie 20 lat jesteśmy operatorem reklamy w warszawskim Metrze. W tym czasie nie tylko stworzyliśmy spójny ekosystem reklamowy, w którym tradycyjne nośniki oraz ekrany digital wzajemnie się uzupełniają, ale też dogłębnie poznaliśmy specyfikę każdej ze stacji. Dzięki tej wiedzy możemy zaoferować produkty, które optymalnie wykorzystują potencjał przestrzeni reklamowej metra. MetroPakiety to gwarancja optymalnego zasięgu, ale i wyjątkowo precyzyjnego, jak na reklamę OOH, targetowania – mówi Marcin Gudowicz, v-ce prezes, CSO Grupy Ströer.

Ströer zapowiada wprowadzenie kolejnych MetroPakietów w przyszłym roku. Będą skierowane m.in. do młodych odbiorców oraz pracowników największych firm i korporacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj