Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kogo lubią nasi fani? Czyli case study naszej ankiety na Facebooku

Kogo lubią nasi fani? Czyli case study naszej ankiety na Facebooku
W piątek, 6 lipca, o godz.11-tej na naszym fan page'u zadaliśmy pytanie: "Jakie są Wasze ulubione strony na Facebooku związane z marketingiem/reklamą/branżą internetową/social media etc.?" Wyniki naszej ankiety, i sam jej przebieg, okazały się być bardzo interesujące.
O autorze
0 min czytania 2012-08-13

Na początek liczby – nasze pytanie zobaczyło aż 37 999 unikalnych użytkowników – zasięg organiczny pytania wyniósł 3 496 a wirusowy ponad 35 tys.!

Post został wyświetlony ponad 120 tys. razy, a aktywnie skorzystało z niego 1 681 osób. Które fan page’e okazały się być najpopularniejszymi wśród naszych użytkowników?

Najwięcej, prawie 15% wszystkich głosów, zostało oddanych na Junior Brand Manager, kolejne miejsce zajęły Fanpoint (9,61%), mediafun (8,38%), Pijaru Koksu Blog (5,40%) oraz hatalska.com (4,44%). Więcej informacji znajdziecie w poniższej prezentacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj