Value Media z kampanią dla marki Recigar

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media z kampanią dla marki Recigar

Marka Recigar (Adamed) wznawia komunikację produktu w okresie postanowień noworocznych. Kampania jest oparta na opiniach konsumentów. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

Marka Recigar należąca do portfolio Adamedu wznawia komunikację swojego produktu w nowej kampanii. Dwie wersje emitowanych spotów są oparte o testimoniale. W pierwszym poznajemy historię matki i pobudki do zmiany życiowych nawyków kierowane dobrem rodziny. Druga reklama to opowieść mechanika, który także wygrał z nałogiem. Produkcje są oparte o inny insight, ale z tym samym wnioskiem – Recigar pomaga rzucić palenie w ciągu 25 dni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty będą emitowane w TV i VOD (ipla, TVN player, TVP). Dodatkowo, marka stworzyła także dedykowaną aplikację, która pomaga rzucić palenie. Agencja Value Media odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline.

Spoty są dostępne na stronie: https://recigar.pl/.

Kampania wystartuje 14 grudnia i potrwa do końca lutego 2021.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij