Pilotażowa usługa w Warszawie ruszyła na początku listopada i zbiegła się z zamknięciem centrów handlowych. Testy te wypadły na tyle udanie i spotkały się z zainteresowaniem klientów, że od 21 grudnia CCC rozszerza zakres usługi i przy zamówieniach składanych na terenie 8 aglomeracji miejskich pojawia się możliwość „dostawa tego samego dnia”. Po wybraniu tej opcji zamówienie zostanie przekazane do przygotowania do sklepu CCC w mieście objętym usługą, a kurier po otrzymaniu powiadomienia o skompletowaniu przesyłki w specjalnej dedykowanej aplikacji, może ją odebrać i dostarczyć wprost do klienta. Od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia produktu do klienta mija około 1h.
– Buty online dostarczane do domu nawet w godzinę od kliknięcia „zamów” są usługą, która stawia wyżej poprzeczkę i pozwala spełniać oczekiwania klienta z pogranicza świata online i offline. Łączy bowiem cyfrowy zakup i prawie natychmiastową możliwość otrzymania towaru. To innowacyjne rozwiązanie na rynku, nikt wcześniej nie proponował tak szybkiej dostawy produktów z segmentu mody – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. rozwoju omnichannel w CCC.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024