#NieStrzelamPomagam – AMS zachęca do rezygnacji z głośnych wystrzałów w Sylwestra z myślą o zwierzętach

#NieStrzelamPomagam – AMS zachęca do rezygnacji z głośnych wystrzałów w Sylwestra z myślą o zwierzętach

Firma AMS ruszyła z nową kampanią edukacyjną, która promowana jest hasłami #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester. W jej ramach marka zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.

W ramach kampanii powstała seria billboardów z plakatami autorstwa malarki Justyny Stoszek – widzimy na nich zwierzęta patrzące w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za pomocą kampanii edukacyjnej AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. 

W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.

Co ciekawe, w kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif. Billboardy znaleźć można w Warszawie.

PS

Wszyscy już dobrze wiedzą, że wiele psów bardzo źle znosi noc sylwestrową. Głośne fajerwerki doprowadzają u zwierząt do paniki i ataków lęku. Amerykański producent znalazł na to jednak rozwiązanie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij