TikTok wśród klientów Grayling

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TikTok wśród klientów Grayling

TikTok, czołowa platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych, wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR. Grayling od grudnia wspiera wejście platformy na polski rynek i będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację.

W ramach współpracy Grayling będzie koordynować działania komunikacyjne TikTok w Polsce, w tym relacje z mediami oraz komunikację B2B. Agencja będzie także budować świadomość marki TikTok oraz pozycjonować ją wśród grup docelowych, a także wspierać kampanie marketingowe. Projekt jest prowadzony przez Annę Popłonkowską, Dyrektor Działu Korporacyjnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo cieszymy się, że TikTok wybrał nas na swojego partnera, dzięki czemu mamy szansę współpracować z międzynarodowym zespołem TikTok przy budowaniu marki na polskim rynku. Wspieranie tak młodej, świeżej i ambitnej marki to fascynujące zadanie – powiedziała Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij