W ramach współpracy Grayling będzie koordynować działania komunikacyjne TikTok w Polsce, w tym relacje z mediami oraz komunikację B2B. Agencja będzie także budować świadomość marki TikTok oraz pozycjonować ją wśród grup docelowych, a także wspierać kampanie marketingowe. Projekt jest prowadzony przez Annę Popłonkowską, Dyrektor Działu Korporacyjnego.
– Bardzo cieszymy się, że TikTok wybrał nas na swojego partnera, dzięki czemu mamy szansę współpracować z międzynarodowym zespołem TikTok przy budowaniu marki na polskim rynku. Wspieranie tak młodej, świeżej i ambitnej marki to fascynujące zadanie – powiedziała Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024