„Wesołych Świąt na Opak” – świąteczna akcja Publicis Groupe dla Fundacji K.I.D.S.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Wesołych Świąt na Opak” – świąteczna akcja Publicis Groupe dla Fundacji K.I.D.S.

Publicis Groupe Polska w świątecznej kampanii wspiera wolontariat ekspercki Fundacji K.I.D.S Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

„Wesołych Świąt na Opak” to już druga z rzędu kampania świąteczna, którą Publicis Groupe Polska, realizuje wspólnie z Fundacją K.I.D.S. Tym razem partnerzy zachęcają do przyłączenia się do wolontariatu eksperckiego fundacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ten rok dał nam się mocno we znaki. Pandemia wywróciła życie wszystkich do góry nogami, w tym również to ekonomiczne. W naszej akcji postawiliśmy na niematerialne wspieranie fundacji, bo wierzymy, że znacznie cenniejsze może być podzielenie się z potrzebującymi swoim czasem. Właśnie dlatego w kampanii „Wesołych Świąt na Opak”, zachęcamy wszystkich ekspertów, którzy chcieliby pomóc nam zmieniać szpitale na lepsze, by dołączyli do wolontariatu kompetencyjnego Fundacji K.I.D.S – mówi Dagmara Witek-Kuśmider, dyrektor kreatywna w agencji Publicis Worldwide Polska i wiceprezes ds. komunikacji Fundacji K.I.D.S.

Osią akcji jest animowany spot reklamowy, który można zobaczyć na stronie http://swietanaopak.pl/, a następnie wypełnić specjalny formularz i zostać wolontariuszem. Projekty realizowane przez fundację redukują stres małych pacjentów, pozwalają przyspieszać procedury, zwiększają komfort personelu medycznego, a także zmieniają całe doświadczenie pacjentów i ich bliskich w związku z pobytem w szpitalu. Fundacja wraz z Publicis Groupe poszukuje do wolontariatu project managerów, ekspertów ds. komunikacji, procesów, badań, innowacji, IT, HR, ale także innych.

Publicis Groupe Polska, działając w modelu Power of One, wspiera akcję działaniami w mediach społecznościowych całej grupy, komunikacją wewnętrzną oraz mailingiem świątecznym do Klientów i Partnerów. Strategię i kreację kampanii przygotowała dla Grupy agencja Publicis Worldwide Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij