TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wesołych Świąt na Opak” – świąteczna akcja Publicis Groupe dla Fundacji K.I.D.S.

Publicis Groupe Polska w świątecznej kampanii wspiera wolontariat ekspercki Fundacji K.I.D.S Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
O autorze
1 min czytania 2020-12-22

„Wesołych Świąt na Opak” to już druga z rzędu kampania świąteczna, którą Publicis Groupe Polska, realizuje wspólnie z Fundacją K.I.D.S. Tym razem partnerzy zachęcają do przyłączenia się do wolontariatu eksperckiego fundacji.

– Ten rok dał nam się mocno we znaki. Pandemia wywróciła życie wszystkich do góry nogami, w tym również to ekonomiczne. W naszej akcji postawiliśmy na niematerialne wspieranie fundacji, bo wierzymy, że znacznie cenniejsze może być podzielenie się z potrzebującymi swoim czasem. Właśnie dlatego w kampanii „Wesołych Świąt na Opak”, zachęcamy wszystkich ekspertów, którzy chcieliby pomóc nam zmieniać szpitale na lepsze, by dołączyli do wolontariatu kompetencyjnego Fundacji K.I.D.S – mówi Dagmara Witek-Kuśmider, dyrektor kreatywna w agencji Publicis Worldwide Polska i wiceprezes ds. komunikacji Fundacji K.I.D.S.

Osią akcji jest animowany spot reklamowy, który można zobaczyć na stronie http://swietanaopak.pl/, a następnie wypełnić specjalny formularz i zostać wolontariuszem. Projekty realizowane przez fundację redukują stres małych pacjentów, pozwalają przyspieszać procedury, zwiększają komfort personelu medycznego, a także zmieniają całe doświadczenie pacjentów i ich bliskich w związku z pobytem w szpitalu. Fundacja wraz z Publicis Groupe poszukuje do wolontariatu project managerów, ekspertów ds. komunikacji, procesów, badań, innowacji, IT, HR, ale także innych.

Publicis Groupe Polska, działając w modelu Power of One, wspiera akcję działaniami w mediach społecznościowych całej grupy, komunikacją wewnętrzną oraz mailingiem świątecznym do Klientów i Partnerów. Strategię i kreację kampanii przygotowała dla Grupy agencja Publicis Worldwide Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj