TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2021-01-12

W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści – 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: „Imponderabilia”, „Rock i Borys”, „Halo, Dziewczyny!”, „Słuchowisko”, „Muda Talks”, „Dwóch Typów Podcast” oraz „Podcast Radioaktywny”.

Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi. 

– Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania – mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM.

BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. W ramach abonamentu, użytkownik zyskuje w swoim telefonie dostęp do obszernej biblioteki książek. Oferujemy 3 różne rodzaje abonamentów w cenie już od 19,99 zł za miesiąc. BookBeat jest częścią grupy Bonnier.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj