TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bartosz Lasota dołcza do zespołu Icon Strategies

Z początkiem stycznia br. do zespołu Icon Strategies dołączył Bartosz Lasota. Na stanowisku konsultanta będzie wspierał zespół agencji w działaniach z obszaru współpracy z mediami i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
O autorze
0 min czytania 2021-01-15

Bartosz Lasota od przeszło dekady związany jest z branżą komunikacyjną. Pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej w europejskiej siedzibie głównej UPS w Brukseli oraz specjalisty ds. public affairs w globalnej siedzibie głównej Deutsche Post DHL w Bonn. Pracując w Belgii odpowiadał też m.in. za działania public affairs European Business Summit. Był akredytowanym asystentem Parlamentu Europejskiego. Przez ponad rok współpracował ściśle komisarzem UE ds. rynku wewnętrznego i usług, odpowiadając m.in. za współpracę z mediami.

– Bartosz to specjalista wysokiej klasy z bardzo dużym doświadczeniem w obszarze międzynarodowego PR. To dla nas szalenie istotne, ponieważ obecnie w większości pracujemy z klientami zagranicznymi raportując bezpośrednio do globalnych działów komunikacji i wspólpracując ze specjalistami z Wielkiej Brytanii, Norwegii czy Malezji – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.