Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem content marketing.
O autorze
0 min czytania 2021-01-19

Piotr Mikulski objął stanowisko head of content marketing team i będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój działu content marketing i SEO.

Z branżą marketingu internetowego związany jest od niemal 6 lat a swoje doświadczenie zawodowe zdobywał realizując kampanie SEO i content marketingowe dla klientów m. in. dla sektora e-commerce i online marketplace. Związany był z agencją content marketingową Elephate, w której piastował stanowisko managera i odpowiadał m.in. za tworzenie strategii contentowych, researchy, budowania linków i za kreację. Realizował projekty dla Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy, ALEO.

Piotr Mikulski jest autorem wielu artykułów eksperckich w mediach branżowych. Jest również członkiem jury semKRK. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj