Piotr Mikulski objął stanowisko head of content marketing team i będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój działu content marketing i SEO.
Z branżą marketingu internetowego związany jest od niemal 6 lat a swoje doświadczenie zawodowe zdobywał realizując kampanie SEO i content marketingowe dla klientów m. in. dla sektora e-commerce i online marketplace. Związany był z agencją content marketingową Elephate, w której piastował stanowisko managera i odpowiadał m.in. za tworzenie strategii contentowych, researchy, budowania linków i za kreację. Realizował projekty dla Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy, ALEO.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Piotr Mikulski jest autorem wielu artykułów eksperckich w mediach branżowych. Jest również członkiem jury semKRK. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.