Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem content marketing.
O autorze
0 min czytania 2021-01-19

Piotr Mikulski objął stanowisko head of content marketing team i będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój działu content marketing i SEO.

Z branżą marketingu internetowego związany jest od niemal 6 lat a swoje doświadczenie zawodowe zdobywał realizując kampanie SEO i content marketingowe dla klientów m. in. dla sektora e-commerce i online marketplace. Związany był z agencją content marketingową Elephate, w której piastował stanowisko managera i odpowiadał m.in. za tworzenie strategii contentowych, researchy, budowania linków i za kreację. Realizował projekty dla Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy, ALEO.

Piotr Mikulski jest autorem wielu artykułów eksperckich w mediach branżowych. Jest również członkiem jury semKRK. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj