Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem content marketing.

Piotr Mikulski objął stanowisko head of content marketing team i będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój działu content marketing i SEO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z branżą marketingu internetowego związany jest od niemal 6 lat a swoje doświadczenie zawodowe zdobywał realizując kampanie SEO i content marketingowe dla klientów m. in. dla sektora e-commerce i online marketplace. Związany był z agencją content marketingową Elephate, w której piastował stanowisko managera i odpowiadał m.in. za tworzenie strategii contentowych, researchy, budowania linków i za kreację. Realizował projekty dla Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy, ALEO.

Piotr Mikulski jest autorem wielu artykułów eksperckich w mediach branżowych. Jest również członkiem jury semKRK. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij