Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wystartowała nowa kampania Pepsi

Międzynarodowa kampania Pepsi, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”.
O autorze
1 min czytania 2021-01-21

Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii reklamowej 360 stopni dla marki Pepsi (PepsiCo) objęło stworzenie uniwersalnej koncepcji kreatywnej, przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywację digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

Agencja K2, odpowiedzialna za realizację kampanii, zaproponowała koncepcję, która opowiada historię uniwersalnym, przekonującym językiem, w odniesieniu do aktualnej rzeczywistości. Uwzględnia również ambicje marki Pepsi, która chce towarzyszyć nowym przeżyciom i emocjom, inspirować, motywować oraz nadawać domowemu życiu nowego smaku.

W wyniku takiego podejścia nowa kampania Pepsi odnosi się do trendu, jakim jest nowe znaczenie domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.

Dzięki współpracy z wiodącym na rynku źródłem działających insightów – agencją badawczą i doradczą Y&Lovers, udało się właściwie opisać i odpowiedzieć na dynamikę „domowej przemiany” oraz zmapować kluczowe, powszechne geograficznie napięcia i nadzieje młodego pokolenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już na etapie przetargu Agencja K2 badała jakościowo każdy koncept, aby mieć pewność, które obrazy i sytuacje budują wiarygodność marki i kampanii, a które przekraczają granice cringe’u i powodują natychmiastowe odrzucenie

– Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.