Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Biedronka dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

O autorze
1 min czytania 2021-01-21

Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel marki Biedronka, został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem sklepów Biedronka, obecnych na polskim rynku od 25 lat. Jeronimo Martins Polska S.A. zatrudnia około 70 tys. osób i jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

– Wspieramy inicjatywy związane z tworzeniem odpowiedzialnych przekazów reklamowych, stąd nasza obecność w organizacji mającej taki cel statutowy. Dbałość o rzetelne informowanie klientów i stosowanie najlepszych praktyk jest dla nas istotnym celem, który zakładamy jako podstawę naszej komunikacji – mówi Beata Jankowiak, członkini zarządu i dyrektorka działu marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.

– Mam wielką przyjemność powitać nowego członka wspierającego Rady Reklamy, firmę Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów detalicznych Biedronka. Jestem przekonana, że nasza współpraca przyczyni się do kreowania i wspierania najwyższych standardów etycznych w reklamie – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing