Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Badanie wydatków na SEM wśród reklamodawców. Weź udział!

Grupa Robocza SEM IAB Polska wspólnie z Panelem Badawczym Ariadna zapraszają przedstawicieli reklamodawców do udziału w krótkiej ankiecie dotyczącej wydatków na SEM. Badanie trwa do 16 lutego, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut!
O autorze
0 min czytania 2021-01-21

Celem badania jest sprawdzenie nastrojów i opinii wśród osób decydujących o wydatkach na reklamę online w stosunku do marketingu w wyszukiwarkach internetowych i sieciach kontekstowych. W szczególności przedmiotem analizy będą trendy dotyczące skali i zmian w wydatkach na przełomie 2020 i 2021 roku oraz wpływu pandemii COVID-19 na podejmowane decyzje o alokacji budżetów.

Do wypełnienia ankiety zapraszamy wszystkich przedstawicieli reklamodawców, którzy decydują o wydatkach reklamowych, bez względu na branżę i wielkość organizacji.

Badanie trwa do 16 lutego 2021, a wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut. Zapraszamy!

Ankietę można wypełnić na tej stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj