Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Galeria Młociny jako pierwsze centrum handlowe w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową za pomocą streamingów live!

O autorze
2 min czytania 2021-01-21

Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Tym razem warszawskie centrum handlowe we współpracy z najemcami jako pierwsze w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową. Zainteresowani otrzymają możliwość zakupienia produktów bez wychodzenia z domu poprzez streamingi live, które odbywać się będą na Facebooku Galerii Młociny. Pierwszy streaming realizowany wspólnie z marką odzieżową Anataka już 26 stycznia o godzinie 17:00!

Nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. Działalność galerii handlowych pozostaje ograniczona, a restrykcje związane z pandemią sprawiają, że zdecydowaną większość czasu spędzamy w domowym zaciszu. Galeria Młociny kolejny raz znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i postanowiła zrealizować cykl streamingów live, które pozwolą na wsparcie biznesu najemców za pomocą transmisji sprzedażowych. Kolejna inicjatywa obiektu udowadnia, że kreatywność i wyobraźnia nawet w tak nietypowych i trudnych dla handlu stacjonarnego czasach mogą przynieść efekty.

– Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, junior retail manager firmy EPP.

Streamingi live na profilu Galerii Młociny na Facebooku docelowo odbywać się będą cztery razy w miesiącu, a na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski – który zaprezentuje produkty na sprzedaż, służąc również poradą w kwestii modowych trendów.

– Przedłużone restrykcje zablokowały nasze stacjonarne działania. Kwestią czasu było stworzenie rozwiązania, które wspomoże naszych najemców. Co prawda na terenie galerii działają zgodnie z prawem sklepy spożywcze, apteki, punkty gastronomiczne na wynos i usługi, jednak sklepy oferujące m.in. produkty odzieżowe pozostają zamknięte. Chcieliśmy okazać naszym najemcom wsparcie i dołożyć w ten sposób cegiełkę do ich biznesu – mówi Marta Kajda, retail manager firmy EPP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już 26 stycznia o godzinie 17:00 live streaming odbędzie się w salonie marki Anataka. Zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywać się będzie wyłącznie online. Galeria Młociny będzie potwierdzać z klientami listę zakupionych produktów oraz dalsze kroki postępowania wykorzystując wiadomości prywatne na Facebooku. Cały proces będzie niezwykle prosty i przejrzysty, a wybrane ubrania i dodatki szybko trafią w ręce nowych nabywców.

Anataka to marka odzieżowa tworzona przez kobiety dla kobiet, powstała w 2012 roku w Łodzi. Produkty firmy są projektowane oraz szyte w Polsce. W ofercie brandu zajdziemy ubrania, dodatki oraz biżuterię.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii (www.facebook.com/galeriamlocinyofficial).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Link do wydarzenia: www.facebook.com/events/852648528636144