Adamus od 5 lat jest związana z LifeTube – największą siecią partnerską YouTube w Polsce. Na nowym stanowisku odpowiada za rozwój 2 zespołów i koordynowanie pracy łącznie 20 managerów, realizujących kampanie i współpracujących z topowymi twórcami YouTube. Wśród 110 kanałów, którymi opiekują się Glow i Rozrywka są między innymi: Aleksandra Żuraw, Love and Great Shoes, Blowek, Matura To Bzdura, Cyber Marian czy AdBuster. Łącznie wszystkie kanały mają prawie 60 milionów subskrypcji. Tylko w 2020 roku zespoły przeprowadziły ponad 1600 realizacji dla Klientów.
Wśród kompetencji zespołów, którymi zarządza Martyna Adamus, jest dbanie o rozwój kanałów zrzeszonych w sieci premium oraz koordynacja wszystkich współprac komercyjnych na ich kanałach i profilach w mediach społecznościowych, a także akcji pro bono, w które angażują się influencerzy. Twórcy z sieci LifeTube odpowiadają za ponad 10% całej oglądalności YouTube w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa talents management director przejmie część obowiązków Mateusza Billa, byłego szefa działu Rozrywki w LifeTube, którego ponad 3-letnia współpraca z firmą zakończyła się w styczniu 2021.