Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Martyna Adamus objęła stanowisko talents management directora w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej head of glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko talents management directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami talent managerów (“Glow” i “Rozrywka”).
O autorze
1 min czytania 2021-01-22

Adamus od 5 lat jest związana z LifeTube – największą siecią partnerską YouTube w Polsce. Na nowym stanowisku odpowiada za rozwój 2 zespołów i koordynowanie pracy łącznie 20 managerów, realizujących kampanie i współpracujących z topowymi twórcami YouTube. Wśród 110 kanałów, którymi opiekują się Glow i Rozrywka są między innymi: Aleksandra Żuraw, Love and Great Shoes, Blowek, Matura To Bzdura, Cyber Marian czy AdBuster. Łącznie wszystkie kanały mają prawie 60 milionów subskrypcji. Tylko w 2020 roku zespoły przeprowadziły ponad 1600 realizacji dla Klientów.

Wśród kompetencji zespołów, którymi zarządza Martyna Adamus, jest dbanie o rozwój kanałów zrzeszonych w sieci premium oraz koordynacja wszystkich współprac komercyjnych na ich kanałach i profilach w mediach społecznościowych, a także akcji pro bono, w które angażują się influencerzy. Twórcy z sieci LifeTube odpowiadają za ponad 10% całej oglądalności YouTube w Polsce.

Nowa talents management director przejmie część obowiązków Mateusza Billa, byłego szefa działu Rozrywki w LifeTube, którego ponad 3-letnia współpraca z firmą zakończyła się w styczniu 2021.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj