Agencja Zjednoczenie ponownie zajmie się obsługą Nestea

Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji.
O autorze
0 min czytania 2021-01-26

Nestea od roku odświeża swój wizerunek. Marka buduje pozytywne skojarzenia wśród polskich konsumentów i nabiera rozpędu. Tym samym szykuje sobie dobre miejsce w segmencie zimnych napojów w nadchodzącym, letnim sezonie. Hasło #oNesteaLepiej towarzyszy komunikacji w social mediach od startu w 2020 roku i będzie stanowić uzupełnienie nowej strategii. Przewidywane są akcje z influencerami i działania, które zaangażują tworzoną społeczność.

Zjednoczenie od roku zajmuje się obsługą i kreowaniem treści na profilu facebookowym oraz na Instagramie. Założenia komunikacji bazują na ustaleniach globalnych, a kreowane są według oczekiwań polskich konsumentów i uzupełnione kreatywnymi seriami #nesteaZEN, #teadzień i ogólnym hashtagiem #oNesteaLepiej.W 2021 roku agencja rozpoczyna także komunikację social mediową na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj