Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja Zjednoczenie ponownie zajmie się obsługą Nestea

Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji.
O autorze
0 min czytania 2021-01-26

Nestea od roku odświeża swój wizerunek. Marka buduje pozytywne skojarzenia wśród polskich konsumentów i nabiera rozpędu. Tym samym szykuje sobie dobre miejsce w segmencie zimnych napojów w nadchodzącym, letnim sezonie. Hasło #oNesteaLepiej towarzyszy komunikacji w social mediach od startu w 2020 roku i będzie stanowić uzupełnienie nowej strategii. Przewidywane są akcje z influencerami i działania, które zaangażują tworzoną społeczność.

Zjednoczenie od roku zajmuje się obsługą i kreowaniem treści na profilu facebookowym oraz na Instagramie. Założenia komunikacji bazują na ustaleniach globalnych, a kreowane są według oczekiwań polskich konsumentów i uzupełnione kreatywnymi seriami #nesteaZEN, #teadzień i ogólnym hashtagiem #oNesteaLepiej.W 2021 roku agencja rozpoczyna także komunikację social mediową na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj