Agencja Zjednoczenie ponownie zajmie się obsługą Nestea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Zjednoczenie ponownie zajmie się obsługą Nestea

Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji.

Nestea od roku odświeża swój wizerunek. Marka buduje pozytywne skojarzenia wśród polskich konsumentów i nabiera rozpędu. Tym samym szykuje sobie dobre miejsce w segmencie zimnych napojów w nadchodzącym, letnim sezonie. Hasło #oNesteaLepiej towarzyszy komunikacji w social mediach od startu w 2020 roku i będzie stanowić uzupełnienie nowej strategii. Przewidywane są akcje z influencerami i działania, które zaangażują tworzoną społeczność.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zjednoczenie od roku zajmuje się obsługą i kreowaniem treści na profilu facebookowym oraz na Instagramie. Założenia komunikacji bazują na ustaleniach globalnych, a kreowane są według oczekiwań polskich konsumentów i uzupełnione kreatywnymi seriami #nesteaZEN, #teadzień i ogólnym hashtagiem #oNesteaLepiej.W 2021 roku agencja rozpoczyna także komunikację social mediową na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij