Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych

Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.

Od początku stycznia zespół agencji odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji ongoing Żywiec Zdrój na Facebooku, Instagramie, Linkedinie oraz Pinterest. Do zadań agencji należy także proaktywna i reaktywna moderacja, jak również analiza rynku i działań konkurencji w ustalonym obszarze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cut The Mustard posiada doświadczenie we współpracy z marką Żywiec Zdrój. W 2019 r. agencja współodpowiadała za przygotowanie koncepcji i realizację promującej segregację plastiku kampanii #dożółtegokosza, która zdobyła brązowe Effie w kategorii Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij