Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na obsługę ALDI Polska na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na obsługę ALDI Polska na Facebooku

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu marki ALDI na Facebooku. Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej, wsparcie kampanii taktycznych oraz moderacja profilu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To kolejny Klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w ostatnich miesiącach. Agencja realizuje aktualnie projekty m.in. dla marek Prymat, OleOle!, Fundacji Avalon, Enel-med Stomatologia czy sieci szkół ProfiLingua.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij