Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu marki ALDI na Facebooku. Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej, wsparcie kampanii taktycznych oraz moderacja profilu.
To kolejny Klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w ostatnich miesiącach. Agencja realizuje aktualnie projekty m.in. dla marek Prymat, OleOle!, Fundacji Avalon, Enel-med Stomatologia czy sieci szkół ProfiLingua.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024