Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tatra rusza z loterią, jakiej jeszcze nie było

1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w internecie oraz w punktach sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii Tatry będą nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Oczywiście nie zabraknie też wygranej w postaci piw Tatra. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne mogą znaleźć napisy informujące o zdobyciu nagrody w postaci telewizora lub piwa. Telewizory można będzie odebrać po rejestracji zwycięskiego kapsla lub zawleczki na stronie www.tatra.pl, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie www.tatra.pl).

– Telewizor to dla konsumenta Tatry, zwłaszcza w ostatnich miesiącach, jedna z ulubionych form spędzania czasu wolnego. Taka nagroda przyda się też niewątpliwie podczas zbliżających się w tym roku wydarzeń sportowych, dlatego cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z jedną z największych na świecie marek innowacyjnych produktów elektronicznych – mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra.

Loteria otrzyma silne wsparcie – kampanię telewizyjną, działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Butelki i puszki Tatry zostały odświeżone i grafiką nawiązują do loterii. Promocja rozpoczyna się 1 lutego 2021 r. i potrwa do 31 sierpnia 2021 r. Regulamin i lista sklepów biorących udział w loterii na www.tatra.pl.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj