TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka piwa Namysłów postawiła na Plej

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku. Kampania prowadzona będzie w kanałach ATL i digital.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Piwo marki Namysłów warzone jest wyłącznie w wyjątkowym browarze regionalnym w Namysłowie, jednym z najstarszych działających w Polsce, szczycącym się 700-letnią tradycją i będącym dumą regionu. Powstaje w oparciu o naturalne składniki, a proces fermentacji przebiega z wykorzystaniem tradycyjnych otwartych kadzi fermentacyjnych, dzięki czemu piwo Namysłów słynie z tradycyjnego smaku i wyróżnia się niepowtarzalnym charakterem. Nowa komunikacja ma na celu odświeżenie wizerunku marki i przybliżenie jej obecnym i nowym konsumentom.

– Namysłów to pierwsza piwna marka, z jaką mamy przyjemność współpracować od strony strategicznej i komunikacyjnej. To kolejny wyjątkowy produkt z tradycją, mocnym osadzeniem regionalnym, obecny w wymiarze ogólnopolskim, który będziemy mieli szansę obsługiwać w naszej agencji – przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner z Plej.

Agencja Plej znana jest z szerokiej obsługi operatora komórkowego PLAY w zakresie digitalu wraz z social mediami i influence marketingiem, webdevelopmentu, BTL i eventów oraz współpracy z marką Piątnica (ATL, digital), dla której w 2018 roku stworzyła platformę komunikacyjną „Z Piątnicy, no bo skąd”. Do grona stałych klientów Plej należą także Energizer, z którym agencja współpracuje w digitalu na 44 rynkach, jak również m.in. Continental, Andros, PZU czy Oriflame.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj