Tommy Hilfiger twórczo inspiruje do społecznych zmian w kampanii „Music Takes Us Further”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tommy Hilfiger twórczo inspiruje do społecznych zmian w kampanii „Music Takes Us Further”

marka Tommy Hilfiger, przedstawia kampanię TOMMY JEANS wiosna 2021, zatytułowaną „Music Takes Us Further”.

Kontynuując wieloletnią relację marki ze światem muzyki, do kampanii zaproszono różnorodną grupę talentów – muzyków, poetów i aktywistów z całego świata, którzy dzięki muzyce napędzają społeczne przemiany i inspirują do tworzenia lepszej przyszłości. Ich osobiste historie, punkty widzenia i obszary aktywizmu są uosobieniem ducha marki TOMMY JEANS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii wzięli udział:

• Zoey Lily (Wielka Brytania) @mezoeylily: wokalistka i autorka piosenek, która połączyła siły z organizacjami charytatywnymi, aby przekazać im 100% przychodów uzyskanych z odtworzeń i pobrań jej najnowszego utworu.

• Akini Jing (Chiny) @jingsmusic: raperka, której twórczość jest unikalną mieszanką muzycznej sztuki i działań na rzecz społecznego i środowiskowego zrównoważonego rozwoju.

• Dreamer Boy (Stany Zjednoczone) @dreamerboyblue: wokalista i autor piosenek – ucieleśnienie zachwytu nad pięknem kultur młodzieżowych, relacji międzyludzkich i dobrostanu planety.

• SAYGRACE (Australia) @callmesaygrace: piosenkarka R&B, która wykorzystuje swoją popularność do aktywizmu na rzecz praw osób LGBTQIA+.

• KeKe (Austria) @keke_offiziell: wschodząca muzyczka, raperka i aktywistka, która inspiruje innych przez dzielenie się własnymi zmaganiami z lękiem i odżywianiem. KeKe angażuje się również jako opiekunka osób z niepełnosprawnościami.

• Mavi Phoenix (Austria) @maviphoenix: raper wypowiadający się na temat dysforii płciowej, który prowadzi własne poszukiwania tożsamości za pomocą gry z różnorodnymi utartymi wzorcami męskości.

• Lucia Luciano & Gizem Adiyaman (Niemcy) @_lucial & @heymeg10: DJ-ki i współtwórczynie @hoe__mies: cyklu imprez i przestrzeni wsparcia dla kobiet, osób niebinarnych i transpłciowych, zwłaszcza w społeczności osób o innym kolorze skóry niż biały.

• Gabriela Richardson (Hiszpania) @gabrielarichardson: zyskująca popularność muzyczka, aktywistka i modelka, która wykorzystuje globalne zasięgi do aktywnego wspierania ruchu Black Lives Matter.

• Tayahna Walcott (Stany Zjednoczone) @taliaagoddess: wszechstronnie uzdolniona artystka, DJ-ka, producentka i modelka, której twórczość wspiera innych i dodaje im sił do kwestionowania stereotypów.

• Annahstasia (Stany Zjednoczone) @annahstasia: wokalistka soulowa, autorka piosenek i artystka wizualna, której prace oscylują wokół natury, kobiecości, domowości i relacji. Uczy o ruchu Black Lives Matter i prowadzi audycję radiową na temat kultury i tożsamości.

• Elena Midori (Japonia) @elena_midori: DJ-ka współpracująca z projektem Black Roots: kolektywem twórczych profesjonalistów i profesjonalistek, którzy wspierają czarnoskórą społeczność w Tokio.

• Curtis Waters (Stany Zjednoczone) @imcurtiswaters: wokalista, autor piosenek, producent i artysta, który swoją twórczością szerzy pozytywne przesłanie na temat płci, rasy i seksualności wśród obserwatorów i obserwatorek z Pokolenia Z.

• Dee Koala (Republika Południowej Afryki) @dee_koala: wschodząca gwiazda rapu, która wyraża miłość do ojczystego języka xhosa i destygmatyzuje dzieciństwo w dzielnicy Khayelitsha poprzez swoje chwytliwe teksty.

• Yazid Bezaz (Maroko) @izudizzy: kurator, muzyczny manager i współtwórca wytwórni SOMNII (@somniiproductions), której celem jest prezentacja marokańskiej muzyki rap i trap na globalnej scenie oraz wzmocnienie nowych głosów z Marrakeszu, Maroka i Północnej Afryki.

• Kai-Isaiah Jamal (Wielka Brytania) @kai_isaiah_jamal: osoba realizująca się w poezji i aktywizmie na rzecz widoczności społeczności transpłciowej. Pisze o swoich własnych doświadczeniach z męskością, dyskryminacją i dysforią, by uczyć innych bycia lepszymi sojusznikami i sojuszniczkami osób transpłciowych. Kai-Isaiah wykorzystuje swój zasięg do udostępniania poezji młodzieży LGBTQIA+ oraz młodym osobom o innym kolorze skóry niż biały.

• Deb Never (Stany Zjednoczone) @debnever: wokalistka nurtu Grunge Rap, która aktywnie napędza przemiany wokół kultury queer, praw osób LGBTQIA+ i nierówności społecznych. Deb pomogła zbudować szkołę społeczną dla dzieci, które nie miały dostępu do materiałów plastycznych i artystycznych, pomagając im odkrywać swoje twórcze pasje.

• Batekoo (Brazylia) @batekoo: kolektyw skupiony wokół rozrywki, kultury i informacji dla młodzieżowej społeczności osób czarnoskórych i LGBTQIA+ w Brazylii. Batekoo jest bezpieczną przestrzenią, gdzie marginalizowane społeczności mogą poczuć się akceptowane i dobrze się bawić – jednocześnie służąc za schronienie dla osób, które uciekły ze swoich społeczności ze strachu o swoje życie.

• J Grrey (Wielka Brytania) @jgrrey: neo-soulowa wokalistka, której muzyka jest szczerą i refleksyjną wypowiedzią na tematy poczucia własnej wartości i trudnych relacji.

• ROZZY DC (Francja) @rozzydc: twórca, model i raper na progu kariery w różnych stylach muzycznych, reprezentujący nową falę francuskich artystów.

• RINI (Australia) @rinidawg: wokalista, autor piosenek i producent, który uzyskał ogromną międzynarodową popularność i zebrał ponad 30 milionów odtworzeń tylko w serwisie Spotify. Jego osobista przemiana na przestrzeni zaledwie roku została przedstawiona w muzyce pełnej głębokiego przesłania, którą artysta opisuje jako list miłosny do życia.

• Pretty Solero (Włochy) @papydelgang126: raper, przedsiębiorca i twórca grupy Lovegang, która mobilizuje młode talenty w realizacji ich ambicji. Muzyka Solera inspirowana jest trapem oraz społecznymi i politycznymi problemami w jego ojczyźnie.

• Yuzion (Korea Południowa) @yuz1on: niezależna raperka, której twórczość mówi o dorastaniu i sukcesie w branży muzycznej.

Kolekcja TOMMY JEANS wiosna 2021 łączy wpływy sportowe z miejską swobodą. Podążając ambitnym szlakiem ku ekologicznej modzie, najnowocześniejsze innowacje technologiczne wykorzystywane są do produkcji ubrań bardziej przyjaznych środowisku. Wśród nich znalazła się seria dżinsów wykonanych w 100% z surowców z recyklingu. Dzięki nowoczesnej technice, łączącej włókna pozyskiwane z pościeli i skrawków tkanin, udało się znacząco przekroczyć branżowy standard bawełny wytwarzanej z recyklingu. Taki proces produkcji pozwala znacznie obniżyć zużycie wody, oszczędzając nawet 50 litrów na każdej parze dżinsów, w porównaniu do innych produktów w tym samym odcieniu.

Nowa kolekcja będzie dostępna od 4 lutego 2021 r. w sklepie online na tommy.com oraz w sklepach TOMMY JEANS na całym świecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij