Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”

Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie.
O autorze
1 min czytania 2021-02-04

– Wokół chorób nowotworowych narosło mnóstwo błędnych przekonań. Już samo myślenie o nich wywołuje ogromny stres, podobnie jak kwestia badań profilaktycznych czy wsparcia bliskich nam chorych. Naszym celem jest przybliżenie tematu – tak, aby zacząć o nim myśleć w sposób racjonalny. Wierzymy, że dzięki temu można skuteczniej zadbać o profilaktykę zdrowotną i mieć więcej sił na ewentualną walkę z chorobą – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Istotą kampanii „Rak? To nie tak!” jest odtabuizowanie tematu nowotworów oraz edukacja na temat wsparcia psychologicznego jako ważnego elementu profilaktyki i ewentualnego procesu leczenia. Większa znajomość oraz świadomość tematu pomaga w radzeniu sobie ze stresem. W przypadku profilaktyki zdrowia i chorób onkologicznych stres, niepokój czy silny lęk są czynnikami, które paraliżują przed pójściem na badania kontrolne. To również duże utrudnienie w przypadku diagnozy – dla pacjentów, którzy zmagają się z chorobą, a także dla ich bliskich, którzy są wsparciem w walce o zdrowie.

W ramach kampanii, na stronie ubezpieczyciela pojawi się 9 video-poradników z udziałem psychoonkolożek Adrianny Sobol i Elżbiety Pożarowskiej. Filmy skierowane są do trzech grup – osób zdrowych, bliskich osób chorych i samych pacjentów. Pierwsze trzy filmy będą dotyczyć dbania o swoje zdrowie psychiczne. W kolejnym ekspertki doradzą, jak wspierać osobę chorą, a pozostałe cztery filmy będą praktyczną wiedzą i wsparciem psychologicznym w walce o zdrowie.

– Nationale-Nederlanden od lat włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Co roku wraz z partnerami społecznymi organizowaliśmy akcje edukacyjne oraz bezpłatne badania profilaktyczne. W tym, ze względu na pandemię koronawirusa, nasze działania przenieśliśmy do internetu. Bez względu na formę, wciąż chcemy wspierać jak najwięcej osób w drodze do zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie realizowana na stronie Nationale-Nederlanden, w mediach społecznościowych ubezpieczyciela oraz partnerów społecznych akcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing