IKEA i Decathlon zaczepiają się na Facebooku

IKEA i Decathlon zaczepiają się na Facebooku
Od kilku dni na facebookowych profilach marek IKEA i Decathlon pojawiają się posty, w których obie firmy nawzajem siebie zaczepiają. Czy szykuje się z tego jakaś wspólna akcja?
O autorze
1 min czytania 2021-02-05

Współprace między marka to rzecz dość powszechna w branży marketingowej. Nierzadko bowiem znane firmy łączą siły i wspólnie tworzą ciekawe projekty, czy też specjalne kolekcje.  

Czy na naszym rodzimym rynku szykuje się jakaś nowa interesująca współpraca? Od kilku dni IKEA i Decathon na swoich facebookowych profilach publikują posty z hashtagiem, w których nawzajem siebie zaczepiają.  Na razie jednak nie zdradzają żadnych szczegółów, lecz już samymi zaczepkami podbijają serca swoich klientów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

26 stycznia br. obie marki zaktualizowały również swoje zdjęcia w tle na profilach – Decathlon pod swoim logo ma teraz slogan sieci IKEA, zaś szwedzka marka „zapożyczyła” hasło sportowego brandu.

Pozostaje nam tylko obserwować, co się z tego mariażu rozwinie ;).

PS

Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.

PS2

A tutaj znajdziecie inne ciekawy przykłady markowych potyczek.