Przestrzeń wybrana do obsługi Cheetos w 2021

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przestrzeń wybrana do obsługi Cheetos w 2021

To już kolejny przetarg rozstrzygnięty w PepsiCo z udziałem Przestrzeni. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w nadchodzącym roku.

W ramach kampanii Przestrzeń stworzy big ideę, która będzie łączyć działania CSR z akcjami angażującymi konsumentów. Agencja i zespół Cheetos nie chcą ujawniać jeszcze szczegółów, ale, jak podkreśla Małgorzata Sakowicz, senior brand manager marki Cheetos, u boku Chestera (brand hero marki) pojawią się nietypowi towarzysze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chester będzie zachwycony! Ale nie tylko on. Szykujemy dobrą zabawę dla dzieciaków i ich rodziców, a najlepsze, że dzięki tej zabawie zrobimy wspólnie coś dobrego – dodaje Małgorzata Sakowicz.

Kampania rusza już na początku drugiego kwartału, głównym kanałem będzie digital wspierany komunikacją w TV i działaniami w sklepach.

Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku. Wcześniej realizowała kampanie na kilkadziesiąt europejskich rynków dla marek Lay’s, Lay’s Oven Baked i Lay’s MAXX.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij