TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przestrzeń wybrana do obsługi Cheetos w 2021

To już kolejny przetarg rozstrzygnięty w PepsiCo z udziałem Przestrzeni. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w nadchodzącym roku.
O autorze
0 min czytania 2021-02-08

W ramach kampanii Przestrzeń stworzy big ideę, która będzie łączyć działania CSR z akcjami angażującymi konsumentów. Agencja i zespół Cheetos nie chcą ujawniać jeszcze szczegółów, ale, jak podkreśla Małgorzata Sakowicz, senior brand manager marki Cheetos, u boku Chestera (brand hero marki) pojawią się nietypowi towarzysze.

– Chester będzie zachwycony! Ale nie tylko on. Szykujemy dobrą zabawę dla dzieciaków i ich rodziców, a najlepsze, że dzięki tej zabawie zrobimy wspólnie coś dobrego – dodaje Małgorzata Sakowicz.

Kampania rusza już na początku drugiego kwartału, głównym kanałem będzie digital wspierany komunikacją w TV i działaniami w sklepach.

Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku. Wcześniej realizowała kampanie na kilkadziesiąt europejskich rynków dla marek Lay’s, Lay’s Oven Baked i Lay’s MAXX.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj