Edenred Polska w gronie klientów PR Calling

Edenred, lider rozwiązań technologicznych, wspierających sprzedaż i lojalność klientów, dostawca nowoczesnych form benefitów pozapłacowych dla pracowników, dołączył do portfolio klientów PR Calling. Zadaniem agencji będzie prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych marki na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2021-02-09

Edenred to innowacyjna marka, która dostarcza firmom produkty i narzędzia wpływające na zwiększenie motywacji, lojalności i efektywności prowadzonych działań. Produkty i usługi Edenred Polska są oparte na kartach przedpłaconych, platformach internetowych i aplikacjach mobilnych w obszarach motywacji i angażowania pracowników oraz budowania lojalności w biznesie i zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C. Rozwiązania te poprawiają samopoczucie i well-being pracowników, zwiększają atrakcyjność i wydajność przedsiębiorstw oraz ożywiają rynek pracy i lokalną gospodarkę.

– Edenred to globalna marka, obecna na polskim rynku do ponad 25 lat, która dynamicznie się rozwija i ma ambitne plany na przyszłość. Proponowane przez nią rozwiązania to dopasowane do potrzeb biznesu i szybko zmieniającego się otoczenia. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość wesprzeć Edenred w realizacji celów biznesowych, wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. Wierzę, że działania komunikacyjne przyczynią się do wzrostu rozpoznawalności marki wśród grup docelowych – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Edenred Polska i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada Senior PR & Communication Consultant – Izabela Wójtowicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj