Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kubota wspiera Kampanię Przeciw Homofobii z okazji Walentynek

Kubota wspiera Kampanię Przeciw Homofobii z okazji Walentynek
Z okazji tegorocznych Walentynek Kubota przekaże część zysku ze sprzedaży tęczowych klapków na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii.
O autorze
1 min czytania 2021-02-12

Tęczowe klapki powstały w ramach współpracy marek Kubota i TakaPara w 2019 roku. Tuż po wprowadzeniu je do sprzedaży, brand przekazywał 1% ze sprzedaży obuwia na konto Fundacji DKMS.

Z kolei w czerwcu ubiegłego roku Kubota zaprezentowała kultowe już klapki Rzep w tęczowym wydaniu – wówczas w ramach akcji marka przekazywała część zysku ze sprzedaży butów na rzecz Stowarzyszenia Grupa Stonewall.

Z okazji tegorocznych Walentynek brand znowu rusza z akcją w szczytnym celu. Tym razem  5 złotych z każdej sprzedanej pary tęczowych klapków trafi do Kampanii Przeciwko Homofobii, która walczy z dyskryminacją osób ze środowiska LGBT+. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym i kosztują 39.99 zł.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Kubota.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęca, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.