Kubota wspiera Kampanię Przeciw Homofobii z okazji Walentynek

Kubota wspiera Kampanię Przeciw Homofobii z okazji Walentynek

Z okazji tegorocznych Walentynek Kubota przekaże część zysku ze sprzedaży tęczowych klapków na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii.

Tęczowe klapki powstały w ramach współpracy marek Kubota i TakaPara w 2019 roku. Tuż po wprowadzeniu je do sprzedaży, brand przekazywał 1% ze sprzedaży obuwia na konto Fundacji DKMS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z kolei w czerwcu ubiegłego roku Kubota zaprezentowała kultowe już klapki Rzep w tęczowym wydaniu – wówczas w ramach akcji marka przekazywała część zysku ze sprzedaży butów na rzecz Stowarzyszenia Grupa Stonewall.

Z okazji tegorocznych Walentynek brand znowu rusza z akcją w szczytnym celu. Tym razem  5 złotych z każdej sprzedanej pary tęczowych klapków trafi do Kampanii Przeciwko Homofobii, która walczy z dyskryminacją osób ze środowiska LGBT+. 

Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym i kosztują 39.99 zł.

PS

W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Kubota.

PS2

Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęca, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij