Tęczowe klapki powstały w ramach współpracy marek Kubota i TakaPara w 2019 roku. Tuż po wprowadzeniu je do sprzedaży, brand przekazywał 1% ze sprzedaży obuwia na konto Fundacji DKMS.
Z kolei w czerwcu ubiegłego roku Kubota zaprezentowała kultowe już klapki Rzep w tęczowym wydaniu – wówczas w ramach akcji marka przekazywała część zysku ze sprzedaży butów na rzecz Stowarzyszenia Grupa Stonewall.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z okazji tegorocznych Walentynek brand znowu rusza z akcją w szczytnym celu. Tym razem 5 złotych z każdej sprzedanej pary tęczowych klapków trafi do Kampanii Przeciwko Homofobii, która walczy z dyskryminacją osób ze środowiska LGBT+.
Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym i kosztują 39.99 zł.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Kubota.
PS2
Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęca, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.