TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania CNN #MyFreedomDay w mediach społecznościowych. Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem

Piąta odsłona kampanii CNN #MyFreedomDay ze względu na pandemię zostanie w pełni przeprowadzona przez młodzież w mediach społecznościowych, a jej finał odbędzie się we wtorek, 16 marca. Akcja ma na celu podniesienie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa na świecie.
O autorze
2 min czytania 2021-02-15

CNN w ramach tegorocznej edycji #MyFreedomDay mobilizuje młodych ludzi do podpisania deklaracji, w której zobowiązują się do przestrzegania zasad bycia odpowiedzialnymi konsumentami i szerzenia świadomości niewolnictwa w łańcuchach dostaw.

Chętni, którzy podpiszą deklarację #MyFreedomDay dołączą do tysięcy szkół w ponad 100 krajach i będą mogli podzielić się swoimi przemyśleniami na temat przesłania akcji, które w tym roku brzmi: „Wybory, których dokonujesz, działania, które podejmujesz”.

CNN zachęca wszystkich uczestników do udostępnienia filmiku z wydrukowaną i podpisaną deklaracją w mediach społecznościowych oraz nominowania do akcji swoich trzech znajomych, co pozwoli na utworzenie pewnego „łańcuszka wolności” – „Freedom chain” – obrazującego jedność w walce ze współczesnym niewolnictwem. Najdłuższe i najbardziej kreatywne filmiki z hashtagiem #MyFreedomDay będą miały szansę zaprezentować się na CNN.com/MyFreedomDay i innych platformach CNN.

Osoby bez dostępu do drukarki mogą odpowiedzieć na pytanie: „Jakie działania podejmujesz, aby pomóc położyć kres niewolnictwu?” i następnie zaprosić do tego wyzwania swoich trzech znajomych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

CNN przygotowało specjalne materiały, które w erze zdalnego nauczania mogą być wykorzystane przez szkoły, uczniów i inne społeczności, aby mogli dołączyć do kampanii bez względu na to, w jakim miejscu się znajdują. 

Oprócz specjalnie przygotowanych grafik do udostępnienia na portalach społecznościowych oraz serii dłuższych filmów dokumentalnych, CNN poprowadzi trzy globalne sesje panelowe z udziałem dziennikarzy i prowadzących stacji oraz przedstawicieli społeczności z poszczególnych regionów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moderatorami paneli dyskusyjnych, które zostaną udostępnione za pośrednictwem mikrowitryny #MyFreedomDay, będą Donie O’Sullivan, Becky Anderson i Kristie Lu Stout. Podczas wydarzenia będą omawiane takie tematy jak: przyczyny i skutki handlu ludźmi czy sposoby walki ze współczesnym niewolnictwem w danym rejonie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przed finałem tegorocznej kampanii, 13 marca CNN wyemituje nowy film dokumentalny zatytułowany Silk Slaves. Jego autorzy pochylą się nad tematem pracy niewolniczej w przemyśle jedwabniczym w Indiach. W materiale zostanie przedstawiona także historia młodej kobiety i jej matki, którym udzielono pomocy w odzyskaniu wolności. 

– Wraz ze startem CNN Freedom Project 10 lat temu zobowiązaliśmy się do pomocy w nagłaśnianiu tematu współczesnego niewolnictwa we wszystkich jego nikczemnych postaciach. Misja ta zaprowadziła nas do wielu zakątków na świecie, w których nie respektuje się podstawowych praw człowieka. Dotyczy to m.in. handlu afrykańskimi uchodźcami w Libii, grup oferujących usługi seksualne i handlujących kobietami z rdzennej ludności Kanady czy niewolnic wykorzystywanych do pracy w przemyśle jedwabniczym w Indiach – co też ujawnia nasz najnowszy film dokumentalny. Kampania #MyFreedomDay została stworzona z myślą o kolejnych pokoleniach – po to, by dać głos młodym ludziom, którzy z determinacją dążą do likwidacji niewolnictwa za ich życia – mówi Mike McCarthy, executive vice president oraz general manager w CNN International.