Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania CNN #MyFreedomDay w mediach społecznościowych. Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem

Piąta odsłona kampanii CNN #MyFreedomDay ze względu na pandemię zostanie w pełni przeprowadzona przez młodzież w mediach społecznościowych, a jej finał odbędzie się we wtorek, 16 marca. Akcja ma na celu podniesienie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa na świecie.
O autorze
2 min czytania 2021-02-15

CNN w ramach tegorocznej edycji #MyFreedomDay mobilizuje młodych ludzi do podpisania deklaracji, w której zobowiązują się do przestrzegania zasad bycia odpowiedzialnymi konsumentami i szerzenia świadomości niewolnictwa w łańcuchach dostaw.

Chętni, którzy podpiszą deklarację #MyFreedomDay dołączą do tysięcy szkół w ponad 100 krajach i będą mogli podzielić się swoimi przemyśleniami na temat przesłania akcji, które w tym roku brzmi: „Wybory, których dokonujesz, działania, które podejmujesz”.

CNN zachęca wszystkich uczestników do udostępnienia filmiku z wydrukowaną i podpisaną deklaracją w mediach społecznościowych oraz nominowania do akcji swoich trzech znajomych, co pozwoli na utworzenie pewnego „łańcuszka wolności” – „Freedom chain” – obrazującego jedność w walce ze współczesnym niewolnictwem. Najdłuższe i najbardziej kreatywne filmiki z hashtagiem #MyFreedomDay będą miały szansę zaprezentować się na CNN.com/MyFreedomDay i innych platformach CNN.

Osoby bez dostępu do drukarki mogą odpowiedzieć na pytanie: „Jakie działania podejmujesz, aby pomóc położyć kres niewolnictwu?” i następnie zaprosić do tego wyzwania swoich trzech znajomych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

CNN przygotowało specjalne materiały, które w erze zdalnego nauczania mogą być wykorzystane przez szkoły, uczniów i inne społeczności, aby mogli dołączyć do kampanii bez względu na to, w jakim miejscu się znajdują. 

Oprócz specjalnie przygotowanych grafik do udostępnienia na portalach społecznościowych oraz serii dłuższych filmów dokumentalnych, CNN poprowadzi trzy globalne sesje panelowe z udziałem dziennikarzy i prowadzących stacji oraz przedstawicieli społeczności z poszczególnych regionów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moderatorami paneli dyskusyjnych, które zostaną udostępnione za pośrednictwem mikrowitryny #MyFreedomDay, będą Donie O’Sullivan, Becky Anderson i Kristie Lu Stout. Podczas wydarzenia będą omawiane takie tematy jak: przyczyny i skutki handlu ludźmi czy sposoby walki ze współczesnym niewolnictwem w danym rejonie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przed finałem tegorocznej kampanii, 13 marca CNN wyemituje nowy film dokumentalny zatytułowany Silk Slaves. Jego autorzy pochylą się nad tematem pracy niewolniczej w przemyśle jedwabniczym w Indiach. W materiale zostanie przedstawiona także historia młodej kobiety i jej matki, którym udzielono pomocy w odzyskaniu wolności. 

– Wraz ze startem CNN Freedom Project 10 lat temu zobowiązaliśmy się do pomocy w nagłaśnianiu tematu współczesnego niewolnictwa we wszystkich jego nikczemnych postaciach. Misja ta zaprowadziła nas do wielu zakątków na świecie, w których nie respektuje się podstawowych praw człowieka. Dotyczy to m.in. handlu afrykańskimi uchodźcami w Libii, grup oferujących usługi seksualne i handlujących kobietami z rdzennej ludności Kanady czy niewolnic wykorzystywanych do pracy w przemyśle jedwabniczym w Indiach – co też ujawnia nasz najnowszy film dokumentalny. Kampania #MyFreedomDay została stworzona z myślą o kolejnych pokoleniach – po to, by dać głos młodym ludziom, którzy z determinacją dążą do likwidacji niewolnictwa za ich życia – mówi Mike McCarthy, executive vice president oraz general manager w CNN International.